Společnost


WEBGOLF s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#62877Nedodání zboží, lhaní o odeslání, teď již i nebraní telefonů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2022, před 2 lety

Jan Hála

Znění stížnosti

Zboží objednané 18.10. a 31.10., objednáno přes eshop, řádně uhrazené, stále nedodáno. Na telefonáty reagují že to právě naskladňují a odesílají, nyní již ani neberou můj mobil na infolince. Pokus o řešení, mailové urgence, řada telefonátů.


Produkt

Objednávka: 200111920 AXGLO TriLite golfový vozík + ZDARMA příslušenství, bílá/černá - Barva : bílá/černá, Objednávka: 200112002 Spalding Executive dámský kompletní golfový set - Pohlaví : dámské, Držení: : pravé


Požadované řešení

Okamžité doručení zboží, omluva a vratka 10% z ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 11:59, před 2 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2022 12:15, před 2 lety

Dobrý den, infolinka je dostupná v pracovní době PO - PA od 10 do 18 hod nebo v SO od 10 do 17 hod. Kolegové vyřizují dotazy a emaily zákazníků obratem případně v pořadí jakém jsou přijaté. Co se týče objednávky pana Háli, zákazník byl dnes byl informován, že první objednávka byla již expedována, u druhé objednávky se čeká na dodání položky. Zákazníkovi bylo nabídnuta možnost zrušení pokud již nechce déle čekat, to odmítl. Věříme, že tak objednávka bude dodána v avizovaném termínu. Děkujeme, WebGolf.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2022 12:15, před 2 lety

Dobrý den, infolinka je dostupná v pracovní době PO - PA od 10 do 18 hod nebo v SO od 10 do 17 hod. Kolegové vyřizují dotazy a emaily zákazníků obratem případně v pořadí jakém jsou přijaté. Co se týče objednávky pana Háli, zákazník byl dnes byl informován, že první objednávka byla již expedována, u druhé objednávky se čeká na dodání položky. Zákazníkovi bylo nabídnuta možnost zrušení pokud již nechce déle čekat, to odmítl. Věříme, že tak objednávka bude dodána v avizovaném termínu. Děkujeme, WebGolf.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 12:29, před 2 lety

Děkujeme za součinnost.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji stížnosti (např. o dodání zboží).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.12.2022 12:58, před 2 lety


Jan Hála

První objednávka dodána, na vyřízení druhé čekám, opět bylo přislíbeno, že zboží bude naskladněno a dodáno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.12.2022 14:41, před 2 lety

Dobrý den, s klientem bylo pro urychlení objednávky domluveno v druhé objednávce jiné kvalitnější zboží za stejnou cenu bez doplatku a zákazníkovi byla již odeslána i tato druhá objednávka. Vše je tak vyřízené. Děkujeme, WebGolf.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2022 16:07, před 2 lety

Děkujeme za odpověď.

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele s žádostí, aby obdržení druhé objednávky potvrdil, popřípadě stížnost poté uzavřel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2023 12:15, před 2 lety

Společnost nás informovala, že stížnost již byla vyřešena ve prospěch zákazníka.

Spotřebitele tedy žádáme o potvrzení této informace a případně uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.1.2023 17:51, před 2 lety


Jan Hála

Hodnocení:

Komentář: Nakonec dodáno jiné zboží vyšší kvality za stejnou cenu, toto řešení vnímám jako vhodné a kompenzujici problémy. Nabízené zboží bylo i v den poslední komunikace nabízeno na e-shopu jako “skladem”, po telefonátu změněno.