Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, asi před půl rokem jsem zažádala o ukončení zasílání produktů spoelčnosti Stander. Poslední složenky jsem zaplatila. Nyní, cca po půl roce mi přišla SMS s výzvou k úhradě dlužné částky přes 2000 kč na č. účtu 7030202/800, IBAN: CZ27 0800 0000 0000 0703 0202 v zahlavi s uvedením 965/29/11/2022. Nevím, o co se jedná a proč mi společnost půl roku po ukončení zasílání produktů a zaplacení složenek toto posílá. Jak mám situaci řešit? Děkuji, Svobodová
Balíčky se spodním prádlem (Elite boxer)
Zrušení požadavku na uhrazení dlužné částky - nevím, za co by měla být.
|
Tweet |
Pokud se spotřebitel obrátí na společnost se žádostí o nezasílání zboží, je následné jednání zaměstnance závazné pro podnikatele (zde pro společnost Stander Sp. z.o.o.) dle § 166 Občanského zákoníku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Doporučujeme spotřebiteli, aby od smlouvy odstoupil nebo ji vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00. V případě sporu bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce. Jedná se o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.