Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#62883Nevyzvednuté zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2022, před 2 lety

Drahomíra Škůrková

Znění stížnosti

Dobrý den,
prosím o opětovné zaslání objednávky ** nepodařilo se mi zásilku vyzvednout.

Děkuji Škůrková


Požadované řešení

Prosím o znovu zaslání objednávky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2022 10:55, před 2 lety

Upozorňujeme, že povinností kupujícího je zaplatit kupní cenu a věc převzít.

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že pokud spotřebitel nebude moci balíček během doručení přijmout, pokusí se kurýrní služba dohodnout s kupujícím nový způsob a místo doručení. Pokud se kurýrovi nepodaří kupujícího zkontaktovat, dojde k dalšímu pokusu o doručení balíčku následující pracovní den. V případě neúspěšného pokusu o doručení kurýr uloží expres zásilku na poště přičemž o tom adresáta informuje zasláním sms/email avíza nebo zanecháním písemného oznámení v domovní listové schránce. Po uplynutí lhůty pro převzetí zásilky se balík a jeho obsah vrátí odesílateli. Částka zaplacená za neúspěšně doručené a předplacené objednávky je automaticky vrácena do 8 pracovních dnů od data, kdy sklad zaznamenal vrácení zásilky, nebo od data, kdy společnost zjistí, že balíček nebyl úspěšně doručen.

Pokud spotřebitelka žádá společnost o opětovné dodání, měla by se s touto prosbou obrátit přímo na danou společnost.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 15:09, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.