Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
prosím o opětovné zaslání objednávky ** nepodařilo se mi zásilku vyzvednout.
Děkuji Škůrková
Prosím o znovu zaslání objednávky.
|
Tweet |
Upozorňujeme, že povinností kupujícího je zaplatit kupní cenu a věc převzít.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že pokud spotřebitel nebude moci balíček během doručení přijmout, pokusí se kurýrní služba dohodnout s kupujícím nový způsob a místo doručení. Pokud se kurýrovi nepodaří kupujícího zkontaktovat, dojde k dalšímu pokusu o doručení balíčku následující pracovní den. V případě neúspěšného pokusu o doručení kurýr uloží expres zásilku na poště přičemž o tom adresáta informuje zasláním sms/email avíza nebo zanecháním písemného oznámení v domovní listové schránce. Po uplynutí lhůty pro převzetí zásilky se balík a jeho obsah vrátí odesílateli. Částka zaplacená za neúspěšně doručené a předplacené objednávky je automaticky vrácena do 8 pracovních dnů od data, kdy sklad zaznamenal vrácení zásilky, nebo od data, kdy společnost zjistí, že balíček nebyl úspěšně doručen.
Pokud spotřebitelka žádá společnost o opětovné dodání, měla by se s touto prosbou obrátit přímo na danou společnost.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.