Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Naposledy co jsem jel něčím podobným jako ČD - Čečenské depo...
Neni snad ani jediného dne aby vaše sovětské vlaky neměly zpoždění nebo poruchu, hlavně na trase Studénka - Kopřivnice
Nejen že vaše jízdné je směšně předražené oproti konkurenci, ale nikoho absolutně nezajímá že za služby platím vždy předem a kvůli vám mi nespočetně krát ujel již zaplacený spoj a s tím spojené problémy jako třeba dojít mezi zastávkami Příbor/Kopřivnice pěšky.. neplatil jsem si vlakový simulátor ale cestu z bodu A do bodu B.
Pokud cestujete, cestujte jako lidi, je 21. Století a né před revolucí..
Nezasloužíte si žádné slušné recenze ani zákazníky.
Novější a spolehlivější vlaky
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.