Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#6289Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2015, před 10 lety

David Pelc

Znění stížnosti

Dne 2.3. jsem si na výdejně v Brně vyzvedl notebook Asus, který jsem hned 3.3. vrátil, protože mi nevyhovoval. Na výdejně mi bylo sděleno, že peníze mi budou max. do 14 dnů poslány na účet, s tím že běžně do 3 dnů jsou peníze vráceny.

9.3. jsem poslal dotaz na Reklamace, kde mi bylo 11.3. emailem sděleno, že platba byla kvůli technické komplikaci blokována a požadavek vrácení peněz byl předán na finační oddělení.

16.3. jsem poslal na reklamace další mail, s dotazem o ověření stavu na finačním oddělení a sdělení, kdy mohu peníze čekat na účtě.

Odpověď 19.3. dopoledne zněla, že stav ověří na fin. oddělení. Zatím bez další odpovědi.


Produkt

Asus X200MA-CT186H White


Požadované řešení

Vrácení celé částky (10990Kč) na účet v co nejbližší době.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 12:15, před 10 lety

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a je možné požadovat úroky z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2015 13:32, před 10 lety

Vážený pane Pelci, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz.

Velice se omlouvám za potíže. Platba byla zaslána na Váš účet dne 19.3.2015. Pokud peníze stále neevidujete, kontaktujte mne prosím na emailové adrese overeno@mall.cz

Věřím však, že je vše v pořádku a ještě jednou se za komplikace omlouvám.

Veronika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.3.2015 14:47, před 10 lety


David Pelc

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

ano 20.3. byli peníze konečně po 18 dnech a 2 urgencích na účtě. Z reklamací se mi nikdo do dneška neozval, přitom stačí zavolat do finančního oddělení, zjistit stav a obratem odepsat zákazníkovi, otázka 5ti minut.

Z těchto důvodů dám příště přednost konkurenci (i menší eshop než mall), která byla v minulosti schopná obdobnou peněžní částku vrátit na ruku IHNED při vrácení zboží.

Závěrem bych chtěl poděkovat Dtestu za tuto stránku, mnoha lidem jistě pomohla.