Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62897Neoprávněné vymáhání za neobjednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2022, před 2 lety

Jan Kaucky

Znění stížnosti

Dobry den píšu zde za svoji maminku (75let) ktera zhruba za posledni rok obdržela několik baličku od společnosti Stander obsahujici nějake lahvičky s neznamym obsahem.Balíčky ani nic jineho si neobjednala.Na zakaznicke čislo 227191219 se neda dovolat.Dnes 8.12.2022 jí přišla SMS zavazek 4253.71kč.Aktualni připady 264/29/11/2022/ 184/01/12/2022/s přime platby na učet 7030202/0800 IBAN CZ 0800 0000 0000 0703 0202 v nazvu napište 264/29/11/2022/s18 6/01/12/2022/s kontakt: stander@statima.pl. Timto prohlašujeme že nic platit nebudeme má li firma stander zajem o navraceni zboži mohou si pro ně přijet.Samozřejmě po předchozim ohlašeni.


Produkt

Lahvičky s neznamym obsahem


Požadované řešení

Nic neposilat a vymazat naše udaje z evidence společnosti stander. A neobtěžovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2022 11:01, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna.

V případě, že spotřebitel dříve neuzavřel žádným způsobem smlouvu s podnikatelem, přičemž smlouvu lze uzavřít i telefonicky např. tím, že spotřebitel odsouhlasí že mu podnikatel může zboží zaslat, mělo by se jednat o neobjednané plnění podle § 1838 Občanského zákoníku.

V případě neobjednaného plnění nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

V takovém případě by se mělo zároveň jednat o agresivní obchodní praktiku podle přílohy 2 písm. f) Zákona o ochraně spotřebitele.

Společnost lze kontaktovat ideálně doporučeným dopisem na adrese Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 14:34, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.