Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#6290Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2015, před 10 lety

Jaroslav Michálek

Znění stížnosti

Dobrý den, dcera přecházela ze sítě Vodafone do podnikové sítě spravovanou T-Mobile a to včetně přenosu čísla.Po telefonickém požadavku na tuto operaci byla upozorněna oběma operátory, že
obě firmy mají na toto převedení určitou lhůtu / do měsíce /
V průběhu začátku února byla vyrozuměna, že klientem T-Mobile
bude od 18.února. Od Vodafone jí však nyní přišlo vyúčtování
/ den vyúčtování vždy 15. v měsíci/ v plné výši 1200.-, s tím
že 16. započalo nové zúčtovací období a je nutno uhradit celou
měsíční platbu i když klientem Vodafone byla prakticky 2-3 dny.
Nebráníme se úhradě nějaké poměrné částky,třeba i za týden,ale plná měsíční platba v tomto případě je přinejmenším nemorální, když Vodafone věděl, že služba je ve výpovědi.
Telefonicky se s firmou Vodafone nelze spojit /komunikují jen se
svými klienty dle tel.čísla / Na kamenné prodejně mně bylo sděleno,že si mohu stěžovat na centrálu v Praze, ale že dle nich
období vyúčtování započalo 16.2. a musí se zaplatit celý měsíc
i když po dvou dnech Vodafone z důvodu přechodu k T-Mobile pochopitelně žádné služby neposkytuje.


Požadované řešení

Správné by bylo uhradit poměrnou část za 2-3 dna eventuelně za týden. Není platit měsíční tarif Vodafonu, když od 18.2.tj. po dvou či třech dnech z objektivních důvodů nejsme jejich zákazníci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 13:33, před 10 lety

V tomto případě je rozhodující, co je obsahem smlouvy. Platné obchodní podmínky společnosti Vodafone Czech Republic, a.s., stanovují, že "při deaktivaci služby v průběhu zúčtovacího období, tj. i přenosu telefonního čísla k jinému poskytovateli, nedochází k vyúčtování poměrné částky poplatku za službu dle skutečného počtu dní, kdy byla služba aktivní."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.3.2015 13:39, před 10 lety

Dobré odpoledne, pane Michálku,

musím potvrdit, že poplatek jsme účtovali oprávněně.

Datum přenosu si můžete nastavit podle domluvy s novým operátorem na prakticky libovolné datum (od prvního možného dále). My vám naúčtujeme celý měsíční poplatek hned v první den zúčtovacího období a máte k dispozici všechny volné jednotky, bez ohledu na datum zrušení čísla (přenos) v průběhu měsíce. Tuto informaci máme na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,329/a_id/1779/ a také ve Všeobecných podmínkách na http://www.vodafone.cz/podminky/ (bod 6.3).

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.3.2015 18:14, před 10 lety


Jaroslav Michálek

Hodnocení:

Komentář: Je to obdobný přístup jako např.u Home Credit.Cokoliv co je v rozporu s dobrými mravy / viz základní idea nového OZ / má platnot pokud se to rafinovaně podaří dostat do smluvních podmínek. S pozdravem Michálek Jaroslav