Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, dcera přecházela ze sítě Vodafone do podnikové sítě spravovanou T-Mobile a to včetně přenosu čísla.Po telefonickém požadavku na tuto operaci byla upozorněna oběma operátory, že
obě firmy mají na toto převedení určitou lhůtu / do měsíce /
V průběhu začátku února byla vyrozuměna, že klientem T-Mobile
bude od 18.února. Od Vodafone jí však nyní přišlo vyúčtování
/ den vyúčtování vždy 15. v měsíci/ v plné výši 1200.-, s tím
že 16. započalo nové zúčtovací období a je nutno uhradit celou
měsíční platbu i když klientem Vodafone byla prakticky 2-3 dny.
Nebráníme se úhradě nějaké poměrné částky,třeba i za týden,ale plná měsíční platba v tomto případě je přinejmenším nemorální, když Vodafone věděl, že služba je ve výpovědi.
Telefonicky se s firmou Vodafone nelze spojit /komunikují jen se
svými klienty dle tel.čísla / Na kamenné prodejně mně bylo sděleno,že si mohu stěžovat na centrálu v Praze, ale že dle nich
období vyúčtování započalo 16.2. a musí se zaplatit celý měsíc
i když po dvou dnech Vodafone z důvodu přechodu k T-Mobile pochopitelně žádné služby neposkytuje.
Správné by bylo uhradit poměrnou část za 2-3 dna eventuelně za týden. Není platit měsíční tarif Vodafonu, když od 18.2.tj. po dvou či třech dnech z objektivních důvodů nejsme jejich zákazníci.
|
Tweet |
V tomto případě je rozhodující, co je obsahem smlouvy. Platné obchodní podmínky společnosti Vodafone Czech Republic, a.s., stanovují, že "při deaktivaci služby v průběhu zúčtovacího období, tj. i přenosu telefonního čísla k jinému poskytovateli, nedochází k vyúčtování poměrné částky poplatku za službu dle skutečného počtu dní, kdy byla služba aktivní."
Dobré odpoledne, pane Michálku,
musím potvrdit, že poplatek jsme účtovali oprávněně.
Datum přenosu si můžete nastavit podle domluvy s novým operátorem na prakticky libovolné datum (od prvního možného dále). My vám naúčtujeme celý měsíční poplatek hned v první den zúčtovacího období a máte k dispozici všechny volné jednotky, bez ohledu na datum zrušení čísla (přenos) v průběhu měsíce. Tuto informaci máme na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,329/a_id/1779/ a také ve Všeobecných podmínkách na http://www.vodafone.cz/podminky/ (bod 6.3).
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Je to obdobný přístup jako např.u Home Credit.Cokoliv co je v rozporu s dobrými mravy / viz základní idea nového OZ / má platnot pokud se to rafinovaně podaří dostat do smluvních podmínek. S pozdravem Michálek Jaroslav