Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Nakoupil jsem v Liberci v OC Fórum v Datartu sluchátka značky KOSS za 379 KČ a k tomu bleskovou výměnu za 49 KČ . Bleskovou výměnu prodavač když mi jí nabízel popisoval jako výhodnou záruku na dva roky že mi okamžitě vymění staré sluchátka za nové bez udání důvodu.Bral jsem to a očekával že když se sluchátka jednou rozbijí tak že za zakoupenou dodatečnou záruku dostanu nové.A za dva měsíce jedno sluchátko přestalo hrát.Po koupi sluchátek jsem zjistil že se teď už u nefungujícího sluchátka kinklá kabel u tlačítka na stopnutí či přehrání písničky. Ale neřešil jsem to . A teď se to vytrhlo úplně. pravděpodobně se zpřetrhaly nějaké kabely. No a dnes jsem šel sluchátka vrátit a hned jak jsem došel k pokladně pro reklamaci ten pracovník pobočky byl samozřejmě hned nepříjemný. A tak jsem se tam s ním nějakou chvíli hádal a požadoval jen to co jsem si zaplatil a na co bych měl mít nárok a tak jak to dělá spousta dalších prodejců i on se vymlouval na mechanické poškození . Po hádce jsme sepsali jen obyčejnou záruku a sluchátka jsou na měsíc v opravě. Ale to co jsem si zaplatil tedy blesková výměna nikde. má vůbec cenu si připlácet za nic ?
sluchátka do uší značky KOSS černé
zboží bych chtěl vyměnit. když už jsem si za to zaplatil. A požaduji jen to na co mám jako zákazník právo.
|
Tweet |
Z obsahu obchodních podmínek služby Blesková výměna publikovaných na internetových stránkách společnosti plyne, že ji lze uplatnit jen v případě vad, na které se vztahuje zákonná záruka. Na případné mechanické poškození by se tedy taková záruka nevztahovala. Jestliže by však část smlouvy byla určena odkazem na obchodní podmínky, musely by tyto podmínky být připojeny k nabídce nebo by musely být stranám známy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.