Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#6294Neuznaná blesková výměna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2015, před 10 lety

Petr Kněbort

Znění stížnosti

Nakoupil jsem v Liberci v OC Fórum v Datartu sluchátka značky KOSS za 379 KČ a k tomu bleskovou výměnu za 49 KČ . Bleskovou výměnu prodavač když mi jí nabízel popisoval jako výhodnou záruku na dva roky že mi okamžitě vymění staré sluchátka za nové bez udání důvodu.Bral jsem to a očekával že když se sluchátka jednou rozbijí tak že za zakoupenou dodatečnou záruku dostanu nové.A za dva měsíce jedno sluchátko přestalo hrát.Po koupi sluchátek jsem zjistil že se teď už u nefungujícího sluchátka kinklá kabel u tlačítka na stopnutí či přehrání písničky. Ale neřešil jsem to . A teď se to vytrhlo úplně. pravděpodobně se zpřetrhaly nějaké kabely. No a dnes jsem šel sluchátka vrátit a hned jak jsem došel k pokladně pro reklamaci ten pracovník pobočky byl samozřejmě hned nepříjemný. A tak jsem se tam s ním nějakou chvíli hádal a požadoval jen to co jsem si zaplatil a na co bych měl mít nárok a tak jak to dělá spousta dalších prodejců i on se vymlouval na mechanické poškození . Po hádce jsme sepsali jen obyčejnou záruku a sluchátka jsou na měsíc v opravě. Ale to co jsem si zaplatil tedy blesková výměna nikde. má vůbec cenu si připlácet za nic ?


Produkt

sluchátka do uší značky KOSS černé


Požadované řešení

zboží bych chtěl vyměnit. když už jsem si za to zaplatil. A požaduji jen to na co mám jako zákazník právo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 17:31, před 10 lety

Z obsahu obchodních podmínek služby Blesková výměna publikovaných na internetových stránkách společnosti plyne, že ji lze uplatnit jen v případě vad, na které se vztahuje zákonná záruka. Na případné mechanické poškození by se tedy taková záruka nevztahovala. Jestliže by však část smlouvy byla určena odkazem na obchodní podmínky, musely by tyto podmínky být připojeny k nabídce nebo by musely být stranám známy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2015 15:17, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.