Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62941Nepřipojení vagonu č.1 ve spoji Budapešť - Praha (RJ 1032)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2022, před 2 lety

Karolína Růžičková

Znění stížnosti

Dne 16.11. jsem zakoupila 1 elektronickou jízdenku z Vídně do Prahy na den 11.12.2022 v 10:39. Jeden den před odjezdem mi přišel e-mail a sms zpráva, že se ve vagonu nemá topit, na což jsem se připravila. Ale vagon nakonec nebylo možné vůbec využít (byl uzamčen a vstup tam byl zakázán), tudíž jsem musela urychleně zakoupit jízdenku přes České Dráhy, abych se mohla dostat zpět do Prahy. Takto narychlo zakoupená jízdenka mě stála 1171 Kč, zatímco za jízdenku u RegioJet jsem kupovala za 499 Kč. Prosila bych tedy o kompenzaci zakoupených jízdenek minimálně v hodnotě 672 Kč, aby se mi alespoň vrátila částka, kterou jsem kvůli tomuto obrovskému pochybení z Vaší strany musela vynaložit navíc.


Produkt

Nepřipojení vozu č.1 ve spoji RJ 1032 Budapešť - Praha bez náhradní dopravy dne 11.12. 2022 (odjezd z Vídně 10:39 hod.)


Požadované řešení

Prosila bych o kompenzaci zakoupených jízdenek minimálně v hodnotě 672 Kč, aby se mi alespoň vrátila částka, kterou jsem musela vynaložit navíc. Původní jízdenka na vlak RegioJet mě stála 499 Kč a za jízdenku do ČD jsem musela platit 1171 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2022 15:28, před 2 lety

Pokud služba nebyla vůbec poskytnuta, má spotřebitel možnost uplatnit u společnosti reklamaci. Spotřebitel by v tomto případě mohl žádat vrácení peněžních prostředků, které za službu zaplatil.

Byla-li služba poskytnuta ale nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2023 14:10, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.