Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jste firma kde máte rozvážet jidlo a dochází mi trpělivost už se to opakuje jídlo dovážite kdy se vám za chce buď je to hodina nebo hodina a půl a chodí to studené !! Dělejte stím něco!!!!!!! Restaurace mam od sebe 15-20 minut ne na 2 hodiny!!!!!!!!
Napravit to!!
|
Tweet |
V případě, kdy není zboží (resp. služba) doručeno ve sjednané kvalitě, je možné jej reklamovat. V tomto případě je vhodné reklamaci uplatnit co nejdříve. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), zvláště v případě, kdy pozdním doručením může dojít k znehodnocení jídla.
Z tohoto důvodu se domníváme, že nedoručením ve sjednané lhůtě a ve sjednané kvalitě došlo k zániku závazku, což má podle § 1980 odst. 2 občanského zákoníku stejné účinky, jako by spotřebitel od smlouvy odstoupil. Prodávající by tak měl spotřebiteli vrátit peněžní prostředky, které od něj přijal v rámci plnění tohoto závazku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.