Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#62943STIZNOST NA OBOHACOVANI Z UCTU ZAKAZNIKA.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2022, před 2 lety

Zdeňka Brudná

Znění stížnosti

NEUSTALE MI CHODI SMS, ZA SLUZBY, KTERE JSEM SI NEOBJEDNALA. = Prave jste odsouhlasil/a platbu pro Wireless Works ve vysi 99,0 CZK za predplatne. Prehled plateb a nastaveni platebnich sluzeb naleznete zde https://moje.o2platba.cz NIC SI NEOBJEDNAVAM A JE VELICE SPROSTE, TAKTO LIDI UVADET V OMYL A OBOHACOVAT SE NA NIC! ZADAM O PRESETRENI! BRUDNA ZDENKA, STAVAJIC


Požadované řešení

ZADAM O VYRESENI TETO SITUACE!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2022 15:42, před 2 lety

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Důkazní břemeno ohledně objednání služby nese společnost - ta musí prokázat, že k objednávce došlo a zároveň také to, že nějakým způsobem plnila (vykonávala to, za co jí spotřebitel platil). V případě, že by byla platba stržena bez právního důvodu, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení.

O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Je možné kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít k zániku závazku (v případě že závazek vznikl). Často platí, že při zablokování plateb dojde ke zrušení služby, avšak doporučujeme kontaktovat přímo společnost, protože by mohlo dojít k situaci, kdy bude spotřebiteli narůstat dlužná částka.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2022 16:03, před 2 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
Rádi celou záležitost prověříme.Poprosím vás jen o telefonní číslo, o které se jedná, a dále pro ověření o celé vaše jméno a datum narození, pokud jde o smlouvu s paušálním tarifem, případně 18místné výrobní číslo SIM karty, jestli používáte předplacenou kartu. Podrobnosti nám můžete poslat mailem na info@o2guru.cz.

S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2023 22:10, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 14:49, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.