Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
vrátil jsem kabát zakoupený na internetu dle zákonné lhůty do 14 dnů. O této reklamaci jsem informoval prodejce emailem i přiloženým dopisem v balíku. Vyčkal jsem lhůtu 30 dnů na vrácení peněz a poté kontaktoval prodejce, aby dostál závazkům. Bohužel se zatím tak neděje. Kabát byl doručen prodejci 28.1. Snažím se s prodejcem komunikovat, ale jeho první omluva byla, že nemá dostatečné finance a mám počkat do dalšího měsíce. Vyhověl jsem a požádal znovu, ale opět výmluva tentokrát, že má nemocnou účetní a mám počkat do příštího týdne. Tento týden jsem očekával peníze, ale opět bez úspěchu.
Pánský zimní kabát šedý - DWC-GRAY4
Navrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel odstoupil od smlouvy uzavřené na dálku ve lhůtě 14 dnů, má prodávající povinnost vrátit mu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Pokud prodávající v dané lhůtě peníze nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení.
Podnikatel nám sdělil, že dnes odeslal spotřebiteli částku na účet. Spotřebitele žádáme, aby po ověření této skutečnost stížnost uzavřel.
Hodnocení: