Společnost


Patrik Hurt

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6296Nevrácení peněz z reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2015, před 10 lety

Zdeněk Korbel

Znění stížnosti

Dobrý den,

vrátil jsem kabát zakoupený na internetu dle zákonné lhůty do 14 dnů. O této reklamaci jsem informoval prodejce emailem i přiloženým dopisem v balíku. Vyčkal jsem lhůtu 30 dnů na vrácení peněz a poté kontaktoval prodejce, aby dostál závazkům. Bohužel se zatím tak neděje. Kabát byl doručen prodejci 28.1. Snažím se s prodejcem komunikovat, ale jeho první omluva byla, že nemá dostatečné finance a mám počkat do dalšího měsíce. Vyhověl jsem a požádal znovu, ale opět výmluva tentokrát, že má nemocnou účetní a mám počkat do příštího týdne. Tento týden jsem očekával peníze, ale opět bez úspěchu.


Produkt

Pánský zimní kabát šedý - DWC-GRAY4


Požadované řešení

Navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2015 17:36, před 10 lety

V případě, že spotřebitel odstoupil od smlouvy uzavřené na dálku ve lhůtě 14 dnů, má prodávající povinnost vrátit mu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Pokud prodávající v dané lhůtě peníze nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 12:21, před 10 lety

Podnikatel nám sdělil, že dnes odeslal spotřebiteli částku na účet. Spotřebitele žádáme, aby po ověření této skutečnost stížnost uzavřel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.3.2015 14:36, před 10 lety


Zdeněk Korbel

Hodnocení: