Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62961Špatné spoje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2022, před 2 lety

Veronika Vodičková

Znění stížnosti

Dobrý den, na lince 305 došlo ke změně jízdního řádu. Na noční směnu v neděli končí autobus na zastávce Chlebovice kostel a nejede dále na Chlebovice průmyslová zóna. Dále byl posunut spoj ze zastávky Chlebovice průmyslová zóna z odpolední směny. Po posunutí spoje nestíháme přestup na linku 302 nebo 312. Spoj navíc končí na Frýdeckém nádraží, kde musíme čekat 15 minut na spoj 301. Zkuste si v zimě večer čekat na spoj a být doma místo v 22:50 až v 23:25.


Požadované řešení

Prosíme o možné vyřešení alespoň spoje po odpolední směně, aby se na Frýdek žel. St. nemuselo čekat na přípoj 15 min. Děkujeme zaměstnanci firmy Hanwha a B.pro


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2022 16:56, před 2 lety

Stížnosti související s jízdními řády je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na emailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty). Další možností je podání podnětu na společnost prostřednictvím formuláře na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2023 14:19, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.