Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Reklamace telefonu už po prvním dnu nefungoval a jen a jen samé výmluvy atd.Velká nespokojenost prodejna v Jablonci nad nisou.Liberec obchodní centrum Nisa také žádná sláva objednání telefonu ani po 6 týdnech.
samsung sm -g310hzanvdc
Jestiže telefon nejde po prvním dnu a prodávající,že to musí jit na reklamaci to se mi opravdu nelíbí.V prodejně jsem telefon kupoval z toho důvodu,že jsem si myslel,že tam bude profesionální přístup a z výměnou nefunkčního telefonu nebude problém,ale opak je pravdou.Ani otázka jestli mám telefon jiný k dispozici.
|
Tweet |
Jestliže se na věci vyskytne v záruční době vada, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Prodávající má povinnost reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, ledaže si strany dohodnou lhůtu delší.
Pokud se vada projeví v době 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitel má následně právo primárně na dodání nové věci bez vad. Pokud by se vada týkala jen součásti věci, pak by mohl požadovat jen výměnu této součásti. Jestliže by to však bylo vzhledem k povaze vady neúměrné, měl by spotřebitel jen právo na bezplatné odstranění vady. Právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz by měl spotřebitel, jen pokud by dodání nové věci, výměna součásti nebo odstranění vady nebyly možné. Požadovat lze i přiměřenou slevu.
Dobrý den, pane Brožku,
při koupi telefonu v prodejně si ho můžete vyzkoušet ještě na místě, před samotnou koupí.
Pokud se později ukáže, že je telefon vadný, vždy ho v rámci reklamace musíme poslat k posouzení a případné opravě autorizovanému servisnímu středisku, v prodejně není možné telefon reklamovat okamžitou výměnou. Kolegové proto ani jinak postupovat nemohli.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Děkuji za odpoveď,ale i tak se mi přístup prodávajících nelíbil,jelikož mně bylo řečeno i když si telefon vyzkouším a odejdu z prodejny a během pár minut se vrátím,že telefon nefunguje musí ho i tak dát na reklamaci nevím jesti je správný heslo můj zákazník můj pán to se asi jen opravdu jen říká.Tak,že od této doby už si budu raději kupovat zboží přes internet,protože v prodejně jsou podmínky daleko horší.Zákazník pak může být teoreticky bez telefonu i tři měsíce.Ještě jedna poznámka,když prodejce prodává naslibuje hory doly,ale jak je problém dávají ruce pryč.
S pozdravem Brožek.
Společnost Vodafone Czech Republic a.s. již nevyužila možnosti reagovat. Prosíme proto spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.