Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#6297Špatný přístup a jen samá výmluva už si z prodejny nic nekoupím.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2015, před 10 lety

David Brožek

Znění stížnosti

Reklamace telefonu už po prvním dnu nefungoval a jen a jen samé výmluvy atd.Velká nespokojenost prodejna v Jablonci nad nisou.Liberec obchodní centrum Nisa také žádná sláva objednání telefonu ani po 6 týdnech.


Produkt

samsung sm -g310hzanvdc


Požadované řešení

Jestiže telefon nejde po prvním dnu a prodávající,že to musí jit na reklamaci to se mi opravdu nelíbí.V prodejně jsem telefon kupoval z toho důvodu,že jsem si myslel,že tam bude profesionální přístup a z výměnou nefunkčního telefonu nebude problém,ale opak je pravdou.Ani otázka jestli mám telefon jiný k dispozici.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 13:31, před 10 lety

Jestliže se na věci vyskytne v záruční době vada, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Prodávající má povinnost reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, ledaže si strany dohodnou lhůtu delší.

Pokud se vada projeví v době 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitel má následně právo primárně na dodání nové věci bez vad. Pokud by se vada týkala jen součásti věci, pak by mohl požadovat jen výměnu této součásti. Jestliže by to však bylo vzhledem k povaze vady neúměrné, měl by spotřebitel jen právo na bezplatné odstranění vady. Právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz by měl spotřebitel, jen pokud by dodání nové věci, výměna součásti nebo odstranění vady nebyly možné. Požadovat lze i přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.3.2015 13:42, před 10 lety

Dobrý den, pane Brožku,

při koupi telefonu v prodejně si ho můžete vyzkoušet ještě na místě, před samotnou koupí.

Pokud se později ukáže, že je telefon vadný, vždy ho v rámci reklamace musíme poslat k posouzení a případné opravě autorizovanému servisnímu středisku, v prodejně není možné telefon reklamovat okamžitou výměnou. Kolegové proto ani jinak postupovat nemohli.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.3.2015 07:08, před 10 lety


David Brožek

Děkuji za odpoveď,ale i tak se mi přístup prodávajících nelíbil,jelikož mně bylo řečeno i když si telefon vyzkouším a odejdu z prodejny a během pár minut se vrátím,že telefon nefunguje musí ho i tak dát na reklamaci nevím jesti je správný heslo můj zákazník můj pán to se asi jen opravdu jen říká.Tak,že od této doby už si budu raději kupovat zboží přes internet,protože v prodejně jsou podmínky daleko horší.Zákazník pak může být teoreticky bez telefonu i tři měsíce.Ještě jedna poznámka,když prodejce prodává naslibuje hory doly,ale jak je problém dávají ruce pryč.
S pozdravem Brožek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2015 16:31, před 9 lety

Společnost Vodafone Czech Republic a.s. již nevyužila možnosti reagovat. Prosíme proto spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 11:51, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.