Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
3.3.2015 podání balíku se zbožím v hodnotě 600kč a platba poštovného. 5.3.2015 balík vyzvednut příjemcem. peněžní poukázka dodnes nedorazila 10.5. reklamace služby,bylo mi řečeno do 3-5 pracovních dnů ať mám strpení že šek pošta doručí na mou adresu. Od té doby jsem poštu navštívil ještě 2krát se stížností a pokaždé bez úspěchu,musí pošta dodržet dodací lhůtu? Jsem bezmocný dnes je 20.3.2015 a nic se nezměnilo. Prosím pomozte..
Podací číslo zásilky DR0110440013x
Je jasné že příjemce musel při odběru balíku na dobírku zaplatit pošte, proč je tedy takový problém dát mi peníze které mi poprávu náleží.Navíc v dnešní elektronické době je podle mě otázkou 5minut neco podobného vyřešit.
|
Tweet |
Česká pošta se zavazuje v poštovních podmínkách vyplatit dobírkovou částku ve lhůtě tří pracovních dnů ode dne, kdy ji od příjemce vybrala. Reklamaci výplaty dobírkové částky je nutné uplatnit v souladu s čl. 41 poštovních podmínek (https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282441/zps.pdf/).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.