Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6298Nedodání Peněžního šeku za balík a dobírku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2015, před 10 lety

Jirka Jiuka

Znění stížnosti

3.3.2015 podání balíku se zbožím v hodnotě 600kč a platba poštovného. 5.3.2015 balík vyzvednut příjemcem. peněžní poukázka dodnes nedorazila 10.5. reklamace služby,bylo mi řečeno do 3-5 pracovních dnů ať mám strpení že šek pošta doručí na mou adresu. Od té doby jsem poštu navštívil ještě 2krát se stížností a pokaždé bez úspěchu,musí pošta dodržet dodací lhůtu? Jsem bezmocný dnes je 20.3.2015 a nic se nezměnilo. Prosím pomozte..


Produkt

Podací číslo zásilky DR0110440013x


Požadované řešení

Je jasné že příjemce musel při odběru balíku na dobírku zaplatit pošte, proč je tedy takový problém dát mi peníze které mi poprávu náleží.Navíc v dnešní elektronické době je podle mě otázkou 5minut neco podobného vyřešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2015 13:19, před 10 lety

Česká pošta se zavazuje v poštovních podmínkách vyplatit dobírkovou částku ve lhůtě tří pracovních dnů ode dne, kdy ji od příjemce vybrala. Reklamaci výplaty dobírkové částky je nutné uplatnit v souladu s čl. 41 poštovních podmínek (https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282441/zps.pdf/).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.