Počet nahlášených stížností: | 373 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý deň,
Som vrcholné vytočený z nekompetentnosti a neserioznosti pracovníkov na info linke!
Vysvetlím chronologicky:
Vlak Bratislava - Brno hl. Nádraží čas odchodu 12:32 čas príchodu 14:06, vo vlaku som si zabudol wifi router so Sim kartou, malý prenosný. Hneď ako som našiel číslo som volal na infolinku. Kde mi pán zdvihol, poskytol so číslo jizdenky a pak som popísal situáciu sedadlo, stolík na ktorom mi ostal spomínaný wifi router so simkou - čiže do pár minút bol informovaný a pekne som ho poprosil že keď je to v skorom štádiu, určite tam je že keď to pozrú či dajú mi vedieť. Ubezpečili ma že čo najskôr mi dajú vedieť keď ho nájdu čakal som takmer hodinu a bez výsledku.
Tak som volal znova kde som sa pýtal už pani, bolo mi povedané že som v poradí rozsah kedy mi odpovedia mi bol povedané že "týždeň" čo ma šokovalo ako týždeň budem čakať???
Ďalej som urgoval situáciu s druhou pani, ktorá sa už konkrétne spýtala kolegov v akej fáze je riešenie mojej veci oddelenia strát odpoveď bola že "ešte len budú volať". Tak prosím pekne po hodine aj pol mi bolo povedané že ešte ani situáciu neriešili nakoľko sú tam moje citlivé údaje cítim hlboké pohoršenie a nekompetentnosť v danej situácií!!!
Klincom do rakvy bolo keď som sa ohradil na nekompetentnosť a neserioznosti v konaní tak došlo k prerušeniu spojenia zo strany infolinky, ktoré sa opakovalo 2x - absolútne neseriózne nakoľko som nebol hrubý len som mal seriózne argumenty! A následne mi bolo zodvihnuté a oznámené že "majú na to týždeň" a keď som im argumentoval že či sa vedia vžiť do mojej situácie a že je urgentná lebo čím dlhšie sú moje veci bez dozoru tým väčšia pravdepodobnosť ich zmiznutia
- Reakcia znovu zloženie! Absolútna hrubosť a neľudskosť v tomto Vianočnom odbdobí, ktoré by malo byť o vzájomnom pomáhaní si,
láske a pokoji.
Barcík
Huawei - wifi router - prenosný
Riešiť danú situáciu kompetentne!
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že pokud cestující ztratil nebo opustil věc ve vlaku RJ, může požádat o dohledání vlakvedoucího-teamleadera spoje, kde ke ztrátě došlo nebo na pobočce RJ v železniční stanici nebo kontaktovat oddělení ztrát a nálezů: ztraty.vlaky@regiojet.cz, tel: +420 222 222 221 non-stop, kde je vedena evidence všech nalezených věcí, jejich převzetí cestujícím. Pátrání po věci bude ihned vyhlášeno.
Porušila-li společnost skutečně svou smluvní povinnost tím, že po věci nebylo vyhlášeno pátrání ihned, má spotřebitel právo domáhat se náhrady škody, která mu z důvodu porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla. V takovém případě bude na spotřebitelovi, aby prokázal, že mu vznikla škoda a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti a vznikem škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.