Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6301Neuznaná reklamace na vadný výrobek během záruční doby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2015, před 10 lety

Eva Šamalová

Znění stížnosti

Na baterie VARTA AA 2300mAh nabíjecí baterie Ni-MH R2U s dobou záruky 24 měsíců jsem opakovaně uplatnila reklamaci. Nejdříve proto, že jedna baterie se po týdnu vybila v bezdrátové myši, zatímco druhá byla stále nabitá. Pro srovnání uvádím že obdobné nabíjecí baterie značky ENELOOP mi v myši vydrží 5 týdnů. Reklamace byla zamítnuta s tím, že baterie ztrácí svoji kapacitu. (Baterie jsem si koupila do rezervy a 5 měsíců jsem je měla v originálním obalu uložené doma). Po několikerém nabití přestala tato baterie fungovat úplně a nabíječka signalizuje vadnou baterii. Tentokrát CZC reklamaci zamítlo z důvodu, že nabíjecí baterie mají životnost pouze 6 měsíců a jsou proto již spotřebované. Výrobce VARTA garantuje u těchto baterií minimálně 300 nabití při zachování její kapacity, já jsem baterie nabila všeho všudy pětkrát.Když jsem CZC přeposlala vyjádření výrobce VARTA, odepsalo mi, že VARTA není jejich obchodním partnerem a že zamítnutí je definitivní, ať se obrátím na soudního znalce. Je takový postup správný? Nejedná se o klamavou obchodní praktiku, když CZC neuvedlo při prodeji, že jejich baterie VARTA mají "životnost" jen 6 měsíců? Není to podvod uvádět záruku 24 měsíců u zboží, které je spotřebované po 6 měsících?


Produkt

baterie VARTA AA 2300mAh nabíjecí baterie Ni-MH R2U 2 ks


Požadované řešení

Žádám výměnu vadné baterie nebo vrácení peněz.
Žádám, aby byl opraven údaj o záruční době u prodávaných baterií - místo 24 měsíců pouze 6 měsíců!
(pro srovnání - nabíjecí baterie značky ENELOOP zakoupené v CZC před 3 lety mi v myši stále fungují a dokonce i drží kapacitu. Budí to dojem, že prodané baterie byly asi jen nefunkčním padělkem, když ani nebyly zakoupeny u výrobce VARTA.)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2015 17:19, před 10 lety

Práva z vadného plnění nelze omezit nebo zkrátit. Takové ujednání by bylo neplatné. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Spotřebitel tedy může uplatnit reklamaci pro vadu baterie po celou uvedenou dobu. Záruka se však nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z povahy věci. Určitý úbytek kapacity je přirozeným jevem, pouze se nemůže jednat o nadměrný úbytek kapacity, tuto skutečnost však může posoudit soudní znalec. Životnost baterií také může ovlivnit jejich správná údržba, o které by měl být spotřebitel informován, je-li to vzhledem k okolnostem potřeba.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2015 08:20, před 10 lety

Dobrý den paní Šamalová,

prosím o číslo faktury nebo reklamace.

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.3.2015 09:47, před 10 lety


Eva Šamalová

Faktura číslo 1013185528 vystavená dne 1.8.2013 - baterie VARTA AA 2300mAh nabíjecí Ni-MH R2U 2 ks. Baterii jsem nepoužívala a měla 5 měsíců v originálním balení uloženou v suchu při 20stC. Poté jsem ji chtěla používat, ale jedna baterie - zcela nová - se do týdne v myši vybila, druhá byla dobrá. Proto jsem je reklamovala poprvé pro neúměrný úbytek energie - RE 14012880 - závada byla popsána chybně a reklamace neuznána i poté, co jsem žádala popsat závadu správně - vyjádření, že závada se neprojevila. Baterie jsem reklamovala 9.3.2015 podruhé - RE15014092 - proto, že baterie, která od začátku nedržela napětí, po několikerém (5x) nabití přestala úplně fungovat - nelze ji vůbec nabít!!! Jedná se proto o nefunkční výrobek a na to se vztahuje 24 měsíční záruka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2015 11:05, před 10 lety

Dobrý den,

vystavil jsem Vám dobropis 1615016960.

LB

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.4.2015 14:21, před 10 lety


Eva Šamalová

Dobrý den,
stále čekám na dobropis, přijde poštou nebo emailem? Rozumím tomu tak, že za vadný výrobek mi v záruční době vracíte peníze? Vaše reakce je příliš stručná. Postrádám v ní také vyjádření k záruční době a vámi stanovené době spotřeby. Vaše tvrzení je v rozporu s reakcí D-testu i tvrzením výrobce VARTA.
Prosím odpovězte mi nejdříve, aby bylo možné celou záležitost uzavřít.
Děkuji. Šamalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2015 08:02, před 10 lety

Dobrý den paní Šamalová,

právě jsem dobropis odeslal ze systému.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 15:06, před 10 lety

Prosíme spotřebitele o vyjádření a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.5.2015 23:22, před 10 lety


Eva Šamalová

Svoji stížnost uzavírám s tím, že CZC mi nakonec vrátilo peníze za reklamovaný výrobek, a to jedině díky pomoci Vaše stížnosti.cz Jelikož se ale nevyjádřilo k tomu, že u výrobku uvádí 24 měsíční záruku a pak ji v praxi nedodržuje a poskytuje jen 6 měsíční záruku, doporučuji všem, aby tyto výrobky u CZC nekupovali, aby se vyhnuli nepříjemnostem, které jsem měla já. Děkuji touto cestou d Testu za pomoc, ale spokojená s CZC nejsem, resp. nebudu už v CZC nakupovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2015 12:31, před 10 lety

Dobrý den,

prosím uzavřít stížnost.

Děkuji.
LB

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.5.2015 13:03, před 10 lety


Eva Šamalová

Hodnocení: