Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Nedělní spojení ze Štětkovic (sedlčanský motoráček) do Prahy bylo dříve bez problému. Rychlíky z Olbramovic navazovaly na motoráček od Sedlčan. Stejné to bylo i směrem zpět, na rychlíky od Prahy navazovalo spojení sedlčanským motoráčkem. Jak je možné, že teď je odjezd původně navazujícího spojení naroubován tak, že o 4 minutu ( v opačném směru dokonce o 3 minuty) nestihnu spoj z Olbramovic? Nedává mi to smysl. Dříve tím motoráčkem alespoň někdo od Prahy jezdil. Teď bude jezdit naprázdno.
Jana Pošvářová
spojení z Prahy do Sedlčan
Aby alespoň ten sedlčanský motoráček z Olbramovic navazoval na rychlíky od Prahy.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.