Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#63024Špatná cena u Prosecca Lidl Strakonice Ellerova ul.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2022, před 2 lety

Oldřich Severa

Znění stížnosti

dne 12.12 jsem zakoupil 6ks Prosecco,ktré byly na tzv.čele u pokladen, ve výše uvedené prodejně. Cena v letáku byla 79,90. Doma jsem zjistil, že cena za ks byla 99,90.
Hned jsem volal na 210 023 400, kde mi bylo oznámeno, že se mám obrátit na prodejnu a rozdíl mi bude vyrovnán.
Dnes 13.12 mi paní vedoucí této prodejny oznámila, že to bylo jiné Prosecco. Na dotaz ,kde je to z letáku, tak mi oznámila, že není a ani nevěděla, kde bylo vystavené.
Je divné, že na účtence je Prosecco Frizzante, jako v letáku.!!


Produkt

Prosecco


Požadované řešení

Vedoucí měla vyrovnat rozdíl mezi letákovou cenou a prodejní cenou na účtence


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 11:26, před 2 lety

Pokud bylo jiné zboží v letáku a jiné na prodejně, tak by se mohlo jednat o klamavou reklamu ve smyslu přílohy č. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Domníváme se, že i přes řádné uvedení ceny u zboží na prodejně, měla společnost účtovat cenu z letáku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2022 11:50, před 2 lety

Dobrý den, pane Severo, za komplikace se omlouváme. My zde na dTestu nemáme možnost s Vámi požadavek dořešit. Odpověď vedoucího prodejny je kompetentní. Pokud byl opravdu zakoupen jiný výrobek není možnost kompenzaci uznat. Kolegové na zákaznické lince nemají možnost bez fotografie informace ověřit. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.12.2022 12:47, před 2 lety


Oldřich Severa

Dobrý den,
jak jsem dříve psal. Minimálně 20kartonů bylo u čela před pokladnami.
A myslím si, že jsem nebyl jediný, který si stěžoval.
A neletákové zboží by určitě nebylo v takovém množství a dále by bylo pouze na svém určeném místě v regálu.
S pozdravem
Oldřich Severa

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2022 13:51, před 2 lety

Zákazníkovi již bylo odpovězeno. Již se vyjadřovat nebudeme. S pozdravem Lidl v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 16:19, před 2 lety

Děkujeme stranám za reakce. S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.