Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (INTERNET PORTAL s.r.o., Bílá - Vlčetín 44, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Pro odstoupení od smlouvy nabízí společnost na jejich stránkách také vzorový formulář (ZDE: https://flirtkontakt.cz/images/upload/forms_cancellation/odstoupeni_od_smlouvy_formular_ip_cz.pdf)
Podnikatel v obchodních podmínkách dále uvádí, že před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Uživatel, který využil jednorázovou platbu nebo nevyužíval placené služby portálu, má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem oznámením o ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy mu bylo shora uvedené ukončení účtu oznámeno, smaže účet uživatele.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
Uživateli byli sděleny na podpoře stránky podmínky platby a možnosti zrušení předplatného. Žádná výpověď - odstoupení od smlouvy nám nebyla doručena. Na základě této stížnosti bylo předplatné zrušeno.
Stížnost považujeme za bezpředmětnou.
Děkujeme.
Dobrý den nic jsem si nepredplatil u téhle společnosti.vubec nevím co to znamená, a chci vrátit peníze zpět. Műller
Děkujeme stranám za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla informovat, kdy a jakým způsobem bylo předplatné objednáno.
Spotřebiteli doporučujeme smlouvu vypovědět - tím nedojde k uznání její existence (bude ji i nadále možné rozporovat) a závazek po uplynutí výpovědní doby zanikne.
Dobrý den.
Uživatel si na stránce zakoupil předplatné kartou 13.11.2022.
Žádná výpověď - odstoupení od smlouvy nám nebyla doručena. Na základě této stížnosti bylo předplatné zrušeno.
O této skutečnosti, podmínkách platby, nároku na vrácení platby byl už uživatel informován také emailem.
Stížnost považujeme za bezpředmětnou.
Děkujeme
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.