Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#6303Neoprávněná objednávka.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2015, před 10 lety

Alena Martínková

Znění stížnosti

Dobrý večer, dne 19.3. 2015 ve 13,45 jsem přijala hovor z telef.čísla 20731547461, od paní H. Bylo mi sděleno, že jsem dlouholetý zákazník a že mi nabízí neomezené volání do sítě T -Mobile. Já jsem jí několikrát odpověděla, že si dobíjím kredit v hotovosti,měsíčně za 300,- Kč a mám jeden hovor za 1,50 Kč. Paní mi řekla, že tato služba je zrušena a proč nechci hovory zdarma. Moc jsem ji nerozuměla, bylo mi řečeno, že to mám využít. Ubezpečila mne, že si nadále budu dobíjet kredit v hotovosti. Chtěla po mne moje rodné číslo a č. občanského průkazu, protože si chce ověřit zda nejsem dlužník. Byla jsem pod tlakem a tak jsem jí čísla sdělila.Za 15 mimut mi volala paní z kontrolního odd., a to z čísla 20731144099, která se mě ptala, zda byla na mě paní H. slušná,a že budu dále platit hotovostně 299,- Kč měsíčně. odpověděla jsem ji, že moc jsem jí nerozuměla. Paní mi řekla, že v pondělí, 23. 3. přijede za mnou kurýn, když jsem se ji zeptala proč, tak mi neodpověděla. Asi za dvě hodiny mi přišla z práva z T-Mobile, že mi děkuji za přijetí objednávky. Nepovažuji toto za objednávku, ještě večer jsem zkoušela se na tato telef. čísla dovolat, ale marně. Ráno okolo sedmé hodiny, 20. 3. 15 jsem požádala operátora o pomoc, věnovala se mi paní A., které jsem řekla, že žádnou objednávku nechci, zároveň jsem si podala stížnost a požádala o okamžité zrušení nabídky. Odpoledne mi přišla zpráva, že mám čekat zásilku. Žádnou zásilku nechci a nadále chci si dobíjet kredit v hotovosti. Požádala jsem paní A. o písemnou odpověď. Raději píšu ještě jednou. Již předem děkuji za vyřízení stížnosti. Jako dlouholetý zákazník chci nadále využívat Vaše služby. Při záporném vyřešení mé stížnosti budu nucena podat Vaší společnosti výpověď.
Alena Martínková


Požadované řešení

Chci si nadále dobíjet kredit v hotosti a zrušit nabídku ze dne 19. 3. 2015.Žádám o odpověď dle občanského zákoníku, nejraději do 10-ti dnů
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 16:16, před 10 lety

Podle § 63 odst. 9 zákona o elektronických komunikacích platí, že uzavírá-li se, nebo mění smlouva o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací za použití prostředku komunikace na dálku, je podnikatel povinen bezodkladně po uzavření smlouvy nebo její změny poskytnout spotřebiteli zákonem stanovené informace o obsahu smlouvy, a to v elektronické nebo listinné formě. Dnem následujícím po dni předání těchto informací počíná běžet 14denní lhůta, ve které může spotřebitel od smlouvy odstoupit bez udání důvodů. Z důvodu lepší prokazatelnosti je vhodné podat odstoupení listinnou formou nebo emailem.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.