Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Bohužel moje špatna zkušenost s autobusem Busline je již několikata a donutila mě napsat tuto stížnost. Dnes 13.12.jsem chtěla jet jako již několikrát předtím autobusem číslo 670952 18 z Triče, kovárna v 18:00 a dále pak pokračovat z Jablonce nad Jizerou vlakem Os 15513 směr Martinice a pak do Roztok u Jilemnice. Bus jel z Vysokého a již v Třici měl zpoždění 5 min a připoj v Jablonci jsem nestihla. Chápu, že je nyní zima a může se stát cokoliv, ale toto se mi stalo již poněkolikáté a to i letních dnech. Tedy domu jsem se vlakem nedostala, i když jsem cestu zaplatila a navíc pro mě muselo přijet auto, což v dnešní době nejsou malé peníze. Žádám o nápravu (aby spoj jezdil v čas) a finanční náhradu finančních nákladu spojených s cestou autem z Roztok do Jablonce nad Jizerou a zpět a to již 3x.
S pozdravem,
Nesvadbová
bus 670952 18
Finanční nahrada
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine je možné kontaktovat na telefonním čísle +420 481 368 111, případně e-mailem na stiznosti@busline.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.