Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, při zřízení služby jsem byla požádána o složení depozita ve výši 1000kc za každou službu internet/TV a 2x tarif z důvodu že jsem byla v insolvenci a společnost O2 v té době proti mě měla pohledávku ve výši 3 faktur po splatnosti, insolvenční řízení proběhlo již před 6 lety řádným doplacením a veškeré faktury jsem také uhrazené.
Při odůvodnění proč je proti mě požadováno složení depozita mi bylo řečeno že to, že mě vedou jako osobu u které proběhlo odsoužení a nadále mě tak povedou. Navíc nejsem vedena v žádném rejstříku dlužníků. Je to hyenizmus vůči člověku který měsíčně 2000,- za tarif je u společnosti 15 let a potom nezaplatí 3 faktury na nakládají sním takto.
Zřízení služby bez dodatečných depozitů.
|
Tweet |
Společnost O2 Czech Republic a.s. ve svých všeobecných podmínkách k prověření důvěryhodnosti uvádí:
"Po sdělení údajů si prověříme, zda nám tatáž osoba již někdy nedlužila nebo není vedena v negativních registrech (SOLUS). Prověření v negativních registrech (SOLUS) můžete odmítnout, ale v takovém případě máme právo na složení finanční jistoty (depozitu). Můžeme vyžadovat složení jistoty i v jiných odůvodněných případech, zejména pokud by mohlo být ztíženo vymáhání případných pohledávek. Jistotu neúročíme a máme právo ji jednostranně použít ke splnění jakýchkoli dluhů po splatnosti, které má účastník vůči nám. Není-li sjednáno jinak, jistotu vracíme účastníkovi podle jeho pokynů po skončení smlouvy a splnění všech jeho dluhů vůči nám."
Z výše uvedeného vyplývá, že společnost O2 Czech Republic a.s. může požadovat z uvedených důvodů složení depozitu.
Stížnost předáváme společnosti k vyjádření.
Dobrý den, mrzí mne Vaše nespokojenost. Při aktivaci služeb skutečně můžeme vyžadovat složení jistoty i v případě, že byla již insolvence ukončena. V tomto případě je depozit vybírán z toho důvodu, že by
mohlo být ztíženo vymáhání případných pohledávek. S pozdravem Tomáš Sachr Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, z mojí strany je veškerý dluh uhrazen a tudíž se my nelíbí, že k mojí osobě přistupujeme jako k dlužníkovi. Tímto jsem nucena změnit poskytovatele služeb. Chtěla jsem najít nějaký kompromis do obtížné životní situace a stim spojených problému se může dostat každý a ne svoji vinou.
Děkujeme za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den, mrzí mne to, ale výběr depozitu a jeho výši určuje oddělení pohledávek. U zákazníků, kteří u nás v minulosti již dlužili nějaké poplatky, je vyšší rizikovost dlužných pohledávek zákazníka, proto je třeba s depozitem souhlasit a uhradit jej, aby bylo možné služby aktivovat. S pozdravem Tomáš Sachr Guru pro Social Media, O2
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.