Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#63035Depozit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2022, před 2 lety

Andrea Danisová

Znění stížnosti

Dobrý den, při zřízení služby jsem byla požádána o složení depozita ve výši 1000kc za každou službu internet/TV a 2x tarif z důvodu že jsem byla v insolvenci a společnost O2 v té době proti mě měla pohledávku ve výši 3 faktur po splatnosti, insolvenční řízení proběhlo již před 6 lety řádným doplacením a veškeré faktury jsem také uhrazené.
Při odůvodnění proč je proti mě požadováno složení depozita mi bylo řečeno že to, že mě vedou jako osobu u které proběhlo odsoužení a nadále mě tak povedou. Navíc nejsem vedena v žádném rejstříku dlužníků. Je to hyenizmus vůči člověku který měsíčně 2000,- za tarif je u společnosti 15 let a potom nezaplatí 3 faktury na nakládají sním takto.


Požadované řešení

Zřízení služby bez dodatečných depozitů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 12:09, před 2 lety

Společnost O2 Czech Republic a.s. ve svých všeobecných podmínkách k prověření důvěryhodnosti uvádí:
"Po sdělení údajů si prověříme, zda nám tatáž osoba již někdy nedlužila nebo není vedena v negativních registrech (SOLUS). Prověření v negativních registrech (SOLUS) můžete odmítnout, ale v takovém případě máme právo na složení finanční jistoty (depozitu). Můžeme vyžadovat složení jistoty i v jiných odůvodněných případech, zejména pokud by mohlo být ztíženo vymáhání případných pohledávek. Jistotu neúročíme a máme právo ji jednostranně použít ke splnění jakýchkoli dluhů po splatnosti, které má účastník vůči nám. Není-li sjednáno jinak, jistotu vracíme účastníkovi podle jeho pokynů po skončení smlouvy a splnění všech jeho dluhů vůči nám."

Z výše uvedeného vyplývá, že společnost O2 Czech Republic a.s. může požadovat z uvedených důvodů složení depozitu.

Stížnost předáváme společnosti k vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2022 13:09, před 2 lety

Dobrý den, mrzí mne Vaše nespokojenost. Při aktivaci služeb skutečně můžeme vyžadovat složení jistoty i v případě, že byla již insolvence ukončena. V tomto případě je depozit vybírán z toho důvodu, že by
mohlo být ztíženo vymáhání případných pohledávek. S pozdravem Tomáš Sachr Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.12.2022 20:06, před 2 lety


Andrea Danisová

Dobrý den, z mojí strany je veškerý dluh uhrazen a tudíž se my nelíbí, že k mojí osobě přistupujeme jako k dlužníkovi. Tímto jsem nucena změnit poskytovatele služeb. Chtěla jsem najít nějaký kompromis do obtížné životní situace a stim spojených problému se může dostat každý a ne svoji vinou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2022 15:15, před 2 lety

Děkujeme za součinnost.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2022 15:25, před 2 lety

Dobrý den, mrzí mne to, ale výběr depozitu a jeho výši určuje oddělení pohledávek. U zákazníků, kteří u nás v minulosti již dlužili nějaké poplatky, je vyšší rizikovost dlužných pohledávek zákazníka, proto je třeba s depozitem souhlasit a uhradit jej, aby bylo možné služby aktivovat. S pozdravem Tomáš Sachr Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 13:21, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.