Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63038Zmeškaný spoj rj370

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 30 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2022, před 2 lety

Jaroslav Plíva

Znění stížnosti

Dobrý den,zakoupil jsem si jizdenku na spoj rj370 z Kolína do Praha hl.n s odjezdem 20,58 z Kolína.
Spoj byl o 20min zpožděný.ve stanici Kolín bylo 3x změno nástupiště, kam přijede spoj.
Poslední změna bezprostředně před příjezdem vlaku, vlak ve stanici nestál déle než 60s.
Nebylo možné časově stihnout přesun z nástupiště na jiné nastupiště. Spoj byl okamžitě pohotový k odjezdu, přestože jsem ho ještě zastihl u nástupiště, už mi nástup nebyl umožněn.
Nepřijde mi fér, aby pokud čekám na několika nástupištím v nepříjemné zimě celý přidány čas zpoždění, aby vlak nevyčkal přiměřený tak,aby normální zdravý člověk dokázal přejít z nastupiště na jiné nástupiště a nemusel sledovat jak vlak odjíždí, když nejrychlejší vystupující cestující jsou na schodech do podchodu z nástupiště.


Požadované řešení

Vrácení finančních prostředků.
Opatření tak aby člověk dokázal nastoupit do spoje na který je nucen nedobrovolně čekat déle než 20min navíc s nejistotou kdy a kam vůbec přijede


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2022 10:17, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.