Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63043Přeplněný spoj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 46 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2022, před 2 lety

Veronika Holanová

Znění stížnosti

Vlak s odjezdem v 15.58 z Masarykova n. v Praze je vypraven jen s 1 soupravou, která je naprosto přeplněná už při výjezdu,lidé stojí a nabírá další lidi v Libni. Vždy jezdily 2 soupravy, kdo toto vymyslel pro takto vytížený spoj??!!! Vypravujte znovu 2 soupravy prosím!!! V čase kdy jezdí nejvíce lidí z práce je nelze cpát do 1 soupravy,platíme dost peněz za jízdenky a chceme za to odpovídající službu. Děkuji


Produkt

Spoj 15.58 z Prahy Masarykova nádraží


Požadované řešení

Vrátit nazpět vypravování vlaku se 2 soupravami, 1 souprava je pro cestující naprosto nedostačující.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2022 09:59, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.