Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63047Věčné zpoždění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2022, před 2 lety

Petra Červenková

Znění stížnosti

Dobrý den,
měla bych dotaz zdali ještě někdy v životě dojedou vlaky na trase Šumperk - Olomouc včas, nebo alespoň s minimálním zpožděním? Je to opravdu výsměch, trpělivost postupně přetéká pokud každý a opravdu každý vlak chytá zpoždění 30min a více. Elektrifikace trati okej, ale aby měla každý vlak bezmála 3 dny v kuse tak velké zpoždění je opravdu ostudné a nehorázné vůči lidem, kteří jsou na vlakovém spojení odkázaní (dojezd do práce atd.)
Navíc vlaky, které byly nasazeny, po opravdu dlouhé výluce jsou špinavé, nechutné a přestárlé. Tohle jsme opravdu chtěli? Tohle je ta ona elektrifikace?


Požadované řešení

Eliminovat alespoň to zpoždění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2022 09:54, před 2 lety

Na svých webových stránkách společnost uvádí, že v případě zpoždění vlaku 30 a více minut z nástupní stanice spotřebitele, se může spotřebitel rozhodnout nevyužít služeb společnosti a zrušit tak svou již zaplacenou jízdenku. Spotřebiteli následně bude navrácena celá částka zaplaceného jízdného. Stejně je tomu tak i v případě, kdy je zpoždění vlaku menší než 30 minut, ale je zřejmé, že do cílové stanice spotřebitel dorazí se zpožděním 60 a více minut (např. z důvodu ujetí přípoje v přestupní stanici nebo mimořádné události na trati).

Více informací ohledně vrácení a výměny jízdenky nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/info/aktuality/-28965/.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.