Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobíjím si telefon podle potřeby. V posledních několika měsících, když zavolám, objeví se i hláška, že již nemusím nic platit a až do půlnoci mohu telefonovat do všech sítích zdarma, hned se mi ale odečte částka 25 czk, tím platím za 1 hovor 25 czk, protože další hovory nepotřebuji. Na pobočce mi řekli, že toto není možno zrušit. Podotýkám, že jsem tuto službu nikdy nevyžadovala a O2 mi to nastavilo bez mého vědomí, někdy od léta 2022. Do té doby jsem si dobíjela telefon dle potřeby.Není vůbec žádná možná domluvaq o zrušení, naopak mi nabízí další pro mne nevýhodné smlouvy.
nechci někomu platit za to co vůbec nepotřebuji
Zrušit tuto nevyžádanou službu, která se objeví po mém zavolání, že mám zdarma volání do všech sítí do dnešní půlnoci a za kterou mi odečítají 25 czk
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o předplacenou kartu "GO neomezeně". Součástí balíčku je neomezené volání do všech sítí v ČR a 300 MB dat za 25 Kč denně. Cena za SMS je 1,90 Kč. Neomezené volání a data se spustí, až když spotřebitel někomu zavolá nebo se připojí na internet. V tu chvíli se odečte 25 Kč kreditu a až do půlnoci může spotřebitel využívat data a neomezeně volat. V ty dny, kdy karta není používána, nic spotřebitel neplatí.
Na tento balíček předplacené karty nelze převést stávající číslo bez zakoupení nové SIM karty s O2 předplacenou službou dle údajů na webových stránkách společnosti. Pokud však došlo ke změně a o takové změně nebyl spotřebitel předem řádně informován, může smlouvu vypovědět a požadovat navrácení strženého kreditu. Částka by ovšem mohla být snížena o provolané minuty či o využité služby.
Změnu služby lze také reklamovat. Více informací ohledně reklamace nalezne spotřebitel zde: https://www.o2.cz/osobni/podpora/pruvodce-vyuctovanim/reklamace-vyuctovani#accordion-a37361-a37364.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, informace o migraci předplacených tarifů zasíláme zákazníkům SMS zprávou. Pokud jste se změnou nesouhlasila, mohla jste službu ukončit do data uvedeného v dané SMS zprávě. V případě, že byste chtěla prověřit nastavení Vašeho tarifu, zašlete nám na adresu info@o2guru.cz Vaše tel. číslo a výrobní číslo Vaší SIM karty nebo její PUK pro ověření. S pozdravem Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.