Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,ve Vitkovske penny si každý mesic berou stravenky jak se jim zachce jednou s hygienou jednou bez jednou 3 stravenky po.druhe max 5 uz opravdu lide nevy co vubev a kolik toho muzou koupit tento mesic jedu jako mnoho dalsich radeji do tesca.Jeste vas u toho pokladni malem nezabiji pohledem a maji pripominky jako nakup za 1000 na stravenky to nechces ponizuji vas ze se smeji i lide za vamive fronte.
Stravenky
Meli by to aspon nejak sjednotit aby podminky byli kazdy mesic stejne
|
Tweet |
K chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Ke stravenkám:
Pokud konkrétní prodejce přijímá stravenky, může mít pro jejich uplatnění stanovené podmínky, na které však musí být spotřebitel předem upozorněn. Na svých webových stránkách (zde: https://www.penny.cz/stranka/nase-sluzby) společnost Penny Market s.r.o. uvádí, že přijímá papírové stravenky Ticket Restaurant a Cheque Dejeuner, přičemž maximální počet akceptovaných papírových stravenek je 5 ks. Na stravenky se nevrací.
Pokud by spotřebiteli nebylo umožněno zaplatit stravenkami (max. 5 ks), je možné vzniklou situaci reklamovat přímo u daného podnikatele, přitom je vhodné tak učinit bez zbytečného odkladu (například u vedoucího pracovníka). Nárok při uznané reklamaci záleží na dohodě stran.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.