Počet nahlášených stížností: | 185 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před více než 2 lety jsem si přes internet koupila dvě vstupenky na představení Na kus řeči s Miroslavem Donutilem na 27. 10. 2020 do Strážnice. Cena jedné vstupenky činila 420 Kč. Představení bylo odsunuto na neurčitý termín z důvodu epidemie covidu, Když jsem do pořádající agentury volala na jaře 2021, bylo mi řečeno, že zatím nebyl stanoven náhradní termín, protože se Kulturní dům ve Strážnici opravuje. To však nebyla pravda, kulturní dům se neopravoval a všechny kulturní akce v něm probíhaly.
Kódy lístků: 8799051796c34c7f939e213fd082c235, 4f96864fef22444da2cb2195b023c50c
Prosila bych vrátit peníze za akci, která se neuskutečnila a evidentně se nikdy neuskuteční.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Podle informací zveřejněných v insolvenčním rejstříku (https://1url.cz/vKm5m) bylo dne 16. 3. 2022 rozhodnuto o úpadku společnosti Ticket 365 s.r.o. Spotřebitel měl tedy přihlásit svou pohledávku vůči společnosti (nárok na vrácení ceny vstupenek) do insolvenčního řízení. Měl tak učinit do 2 měsíců ode dne zveřejnění usnesení soudu o úpadku společnosti v insolvenčním rejstříku (tj. nejpozději do 16. 5. 2022).
K přihláškám, které budou podány po uplynutí výše uvedené lhůty, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky nebudou v insolvenčním řízení uspokojeny. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Pokud byl portál Ticket 365 s.r.o. pouze zprostředkovatelem prodeje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky. O vrácení peněz by tak bylo vhodnější kontaktovat přímo pořadatele kulturní akce.