Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bohužel mám letos neblahou zkušenost s Balíkovna. Ze čtyř balíčků, které jsem si takto objednal, byl jeden doručen po týdnu na správné místo, dva došly ještě později s omluvou, že mi ho poslali na jiné výdejní místo, které je na druhé straně města, nedá se tam zaparkovat (zaplaceno 2x 20 Kč za parkoviště v dosahu) a je nutné vystát fronty, ikdyž jak píší, po zadání kódu si ihned zásilku přeberete... Poslední balíček ani po 14-ti dnech vůbec nedorazil (ve sledování zásilky pouze svítí nápis: NA CESTĚ, DÁME VĚDĚT, AŽ DORAZÍ). Tak ani nevím, jestli ho mám někdy očekávat nebo zda se ztratil. Bohužel jsem zvolil tuto službu díky o 10 Kč nižší ceně než má např. Zásilkovna, ale díky placenému parkování, nutnosti dojet do jiné výdejní místo, mne to ve výsledku stálo mnohem více nejen peněz, ale hlavně času.
Balíkovna
Řešit systémově kapacitu výdejních míst Balíkoven, aby tedy nebylo možné vybrat místo, které nemá kapacitu - takto mi to přijde jako podvodné jednání, jelikož zaplatím za službu, na které se ČP obohatí, přitom předem musí vědět (tušit), že nejsou schopni dojednané podmínky splnit).
Zobrazit detailní trackovací informace o zásilce.
Mít snahu tyto problémy řešit, komunikovat se zákazníkem.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.