Společnost


General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#63083Nedoručení zboží na uvedenou adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2022, před 2 lety

Věra Černá

Znění stížnosti

Dobrý den, musím říct, že GLS je nejhorším dopravcem. Mé zkušenosti s GLS jsou pouze negativní. Dnes to byla poslední kapka. Ráno bylo avizováno, že mezi 12 a 14hod. bude doručena zásilka. Vzala jsem si volno a čekala doma. Kolem 13h se ozval řidič , že veze zásilku, jak vypadá silnice a jestli se dá sjet a vyjet, jestli se dole otočí atd. Po informací, že silnice je prosypaná, protažená, auta jezdí normálně nahoru i dolů a mezitím u sousedů bylo dvakrát PPL, odmítl zásilku doručit a že ji nechá na pointu ve stavebninách, kde mají pouze do 16h, 3km od nás. Kód poslal v 15,30h a než jsem tam dorazila, zavřeli. Takže promarněný čas čekáním, zbytečně, nedoručení na domluvené místo, zítra musím znovu dřív z práce.Bohužel některé obchody jiné doručení nemají,takže s těmi, kteří nemají jiné doručení, než GLS, končím. Jste opravdu nejhorší dopravci. Zásilka byla již uhrazena a jednalo se o zásilku do Roztok- Žalova, balík č.37469880. Takže dík za způsobené komplikace. Černá


Požadované řešení

Pořiďte si lepší řidiče, jezdila jsem s autobusem, dodávkou, autem a to trvá i v mých takřka 70letech a nikdy se mi nestalo, že bych někam nedojela nebo něco nedoručila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 13:37, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Jestliže tedy smlouvu s dopravcem uzavřel prodávající, je vhodné se obrátit přímo na něj, aby službu reklamoval. Výsledkem uznané reklamace by mohlo být řádné poskytnutí služby, což se nám z popisu spotřebitele jeví jako nejvhodnější.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2023 15:01, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.