Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#6309Reklamace Telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2015, před 10 lety

Lukáš Milota

Znění stížnosti

Dobrý den, mám prosbu ,potřebuji poradit ohledně reklamace. Dne 16.1.2015 jsem v prodejně T-mobile zakoupil mobilní telefon Samsung s5mini po pár dnech užívání se začaly vyskytovat vážné vady(nešlo telefonovat , mobilní internet také nešel a na telefon se také nikdo nedovolal , vždy po restartování telefon chvíli fungoval a poté se vada objevila znova). Telefon jsme šli reklamovat a reklamace byla úspěšně vyřešena a to se závěrem , že na telefonu byly vyměněny díly (sys. deska, kryt , tlačítko a nabíjecí konektor). Přístroj jsem si převzal 23.2.2015 a hned 26.2.2015 jsem přistroj znovu reklamoval z důvodu nízké výdrž baterie cca 4 hodiny pokud je telefon v režimu letadlo telefon má klasickou výdrž baterie cca 2 dni a další vada při vytočení hovory telefon ukončuje hovor z tohoto důvodu se domnívám, že vada je systémová, požadoval jsem výměnu přístroje a myslel jsem si ,že ze zákona 634/1992 mám nárok do půl roku na výměnu zboží či odstoupení od smlouvy pokud prodejce neprokáže , že vada při prodeji na přístroji nebyla . Reklamace byla vyřízena kde dni 19.3.2015 a závěr byl- Zákazníkem udávaná vada(rychlé vybíjení) se během testování neprojevila a přeinstalovaly software. Takže teď mám nový telefon který si někam můžu vystavit. Předem děkuji za odpověď. Milota


Produkt

telefon Samsung s5mini


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy nebo výměnu za nové zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 16:07, před 10 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně odborným posudkem. Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Pokud prodávající reklamaci zamítne, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.