Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Vážená Alzo.
S pocitem falešného bezpečí, jsem si k již další koloběžce Xiaomi zaplatil Vámi vynucenou pojistku. **.
Přepadl mě údiv a vztek, když jsem obdržel vyjádření o zamítnutí. Vaše argumentace volného prostranství mi připomíná zákon s osobou mne blízkou. Žádám o důkladné prošetření. Je to pollíček do tváře Vašeho perspektivního zákazníka a musel bych být v současné době slabomyslný, abych stejně tak jak v minulích letech/zkoukněte můj účet/ dělal s nákupem u Vás stejnou chybu.
Pevně doufám, že v mém případě vyhraje zdravý rozum.Děkuji za zpětnou vazbu.
Elektrická koloběžka Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2
Přehodnocení
|
Tweet |
V pojistných podmínkách společnosti jsou uvedeny výjimky, na které se pojištění odcizení nevztahuje. Mimo jiné je zde uvedeno také odcizení v důsledku úmyslného nebo nedbalostního/neopatrného jednání pojištěného, např. ponechání věci na nechráněném volně přístupném místě (např. v nákupním košíku, v restauraci na stole).
Nesouhlasí-li spotřebitel s důvody zamítnutí pojistného plnění, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.
Informace jsem pro jistotu znovu ověřovala na příslušném oddělení, ale i nadále trváme na zamítnutí pojistné události. Pan Steiner bohužel nechal koloběžku volně stojící před obchodem bez jakéhokoliv zajištění. V podmínkách služby Pojištění proti krádeži, kterou měl k produktu zakoupenou však jasně uvádíme, že zboží musí být zabezpečeno, aby se na něj toto pojištění vztahovalo. Také je v podmínkách uvedeno je na vyřízení pojistné události je lhůta 90 dnů.
Pojistná událost tedy byla vyřízena řádně v souladu s podmínkami zakoupené služby.
Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
Děkujeme za reakci.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat, zda se se stanoviskem společnosti smířil nebo využije alternativní řešení (např. mimosoudní řešení sporů při ČOI - viz výše).
V případě, že se nerozhodne pro jiné řešení, žádáme o uzavření stížnosti.
Vážená paní Kateřino.
Jsem opravdu velmi rád, že jste dodrželi termín, ve kterém jste mě poslali někam. V příštích měsících se budu snažit zbavit Vás Vaší pracovní pozice.
Děkuji za drzost. Třeba Vás vymění za půlmilionový nákup.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu.
Ze strany naší společnosti již bylo vydáno platné vyjádření a pokud nemá spotřebitel další relevantní informace k ověření, prosím Vás o případné uzvaření případu. Děkuji.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Děkujeme stranám za reakce.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme. Dosažení smírného řešení není evidentně možné.