Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes několik urgencí - emailem, telefonem nejsou schopní doplnit firemní údaje na obyčejné faktuře!
PROSÍM VÁS PO 10. OPRAVTE FAKTURU, KTERÁ VZNIKLA NA ZÁKLADĚ ZÁLOHOVÉ FAKTURY ČÍSLO **. Více informací máte v emailu!!!
Opravit doklad
|
Tweet |
Jedná-li se o doklad ve smyslu § 16 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, tzn. o doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby, zákona jako povinné náležitosti vymezuje
- datum prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, což je důležité zejména s ohledem na běh promlčecí lhůty práva z vadného plnění,
- o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná
- za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, a to v souladu s § 12 zákona o ochraně spotřebitele
- identifikační údaje prodávajícího, což znamená jméno a příjmení fyzické podnikající osoby, v případě právnické osoby pak název nebo obchodní firmu a jeho identifikační číslo osoby (IČ).
Nevydá-li prodávající spotřebiteli na jeho žádost řádně vyplněný doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s údaji stanovenými v § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele, dopouští se přestupku. Za tento přestupek je možné uložit pokutu do 1 000 000 Kč.
Dozor nad dodržováním této povinnosti v oblasti obchodu a služeb provádějí též obecní živnostenské úřady, příslušné podle umístění provozovny.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.