Počet nahlášených stížností: | 144 |
Z toho za letošní rok: | 18 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 12.12 22 jsem jel vašim spojem Uh.Hradiště -Praha odjezd 15.10 z Uh.Hradiště.V 19.00 jsem chtěl použít Wc v autobuse ale zamčeno!Po chvíli dáma šla žádat řidịče o zastavení že nutně potřebuje na toaletu zastavil asi po 10 minutách na čerpací stanici.Dvě dámy urychleně vystoupily já už to nestihl,řidič stál před busem já gestikuloval že nutně potřebuji na Wc na což mě neochotně otevřel přední dveře a okamžitě na mě arogantně spustil že má zpoždění a jak si to představuji.Na můj dotaz proč je zavřeno Wc v buse mě mě odpověděl že mrzne.Podotýkám že celou cestu bylo max -1C což vylučuje zamrznutí toalety v temperovaném prostoru busu.Vím o čem píši jsem řidič busu již 20 let tak o tom trochu vím.Vrchol arogance tohoto řidiče bylo když jsem podotkl že si na něj budu stěžovat výsměch a že klidně můžu a to už je moc!!!Podotýkám že jsem nejel vašim spojem poprvé a toalety uzavřeny i když nemrzlo.Vím je práce vyprázdnit Wc kazetu ale to snad mají vaši řidiči v popisu práce.Čekám od vaší společnosti omluvu a potrestání konkrétního arogantního řidiče.
omluva
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.