Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 15.11.2022 jsem objednala zboží. Doteď ho nemám, Mall.cz nekomunikuje a když už něco napíše jsou to samé ověřené fráze. Když dám do hledání číslo objednávky tak se objeví jako by neexistovala. Ale když otevřu email, pořád je vedená.
Mini tiskárna
Vrácení peněz, nebo doručení
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 občanského zákoníku lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení. Pokud prodejce nereaguje, odkazujeme na postup uvedený výše.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, rádi bychom vše prověřili, ale bohužel zde ve Vaší zprávě nemohu dohledat číslo objednávky. Prosím o zaslání v odpovědi v komunikaci v této diskuzi. Spojím se s Vámi a pokusím se vše dořešit. Děkuji. S pozdravem, Jana, overeno@mall.cz
Dobrý den, číslo objednávky: 142676076
Děkujeme stranám za součinnost.
Stížnost přeřazujeme na podnikatele, aby se mohl vyjádřit ke konkrétní objednávce.
Dobrý den, rádi se vyjádříme ke stížnosti zákaznice. Bohužel ve své stížnosti neuvádí číslo objednávky ani faktury. Nemůžeme tedy objendávku dohledat. Děkuji za pochopení, přeji pěkný den. Kamila Rykířová overeno@mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Vrácené penize