Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#63105Nedodání zásilky , lež, nikdo u nás nebyl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 39 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2022, před 2 lety

Andrea Ženčáková

Znění stížnosti

Nikdo u nas nezvonil cely den jsem doma o berlích a cekam na balicek,ktery nemohu vyzvednou na poště.To si z nas dela posta srandu?!Slecna mi do telefonu rekl, ze dnes proste specha, ze to ma povoleno od nadřízených nechat to na poště. Darek pro mnanzela k 16.12. mi musi znovu dorucit opet v pondělí,jsem zklamana a naštvaná.Sluzby jsou katastrofalni a to pošta pořád zdražuje.Pracovni doba posty je u nas jen do obeda po praci mi to nikdo už nevyzvedne.
Ženčáková


Požadované řešení

Spatny vedouci co si neumi zajistit nahradu za procovnika co musi koncit drive a nema dokoncen rozvoz baliku. Jste sluzba pro lidi,kteri jsou vasemi zakaznikya vasim chlebem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 10:44, před 2 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.