Společnost


JUSTRINON MANAGEMENT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63119Preplatek, uroky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2022, před 2 lety

David Červený

Znění stížnosti

Dne 31.5 2021 Při úhradě přesně dle notářského zápisu byste měl celkem, za celou dobu, než bude dluh kompletně splacen, uhradit 446.771,56 Kč. K dnešnímu dni máte uhrazeno 217.049,00 Kč. (email ze dne 31.5 2021 na tuto email adresu.

od 31.5 2021-15.12 2022 jsem vám zaslal na účet
273 100 ,- takže jsem vám dohromady zaslal 490 000,- // 446.771,56,- (vtom jsou už zahrnuty i úroky a všechno možné )


Splátkový kalendář tedy byl splacen o 53 000,- více a ještě předčasně o xxměsíců , takže žádám o navrácení úroků a vrácení přeplatku , potvrzení o splacení, a taky prosím o zaslání přehledu plateb a přezkoumání


Sjednany splátkový kalendář jsem preplatil o 50 000,-a jeste predcasne a nechteji mi vratit preplatek a uroky navic si urocili uroky z castky ktera byla o 50tis navysena na email nereaguji v prubehu splaceni se jejich cislo uctu menilo (je mozny ze nemaji prehled plateb na stary ucet)


Produkt

Splatkovy kalendar


Požadované řešení

Vraceni preplatku, vraceni uroku, vraceni nepravem urocene castky (kterou si navysili o tech 53tis)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 12:44, před 2 lety

Společnost sama uvádí na svých stránkách možnost podání případné reklamace či stížnosti, a to:
písemně na adresu sídla společnosti, JUSTRINON MANAGEMENT a.s., U vlečky 1749/4, Modřany, 143 00 Praha 4, e-mailem na adresu: info@justrinon.cz

Aby byla stížnost či reklamace správně a včas vyřízena, měla by obsahovat:
Vaše jméno, příjmení a datum narození, název smlouvy, které se stížnost či reklamace týká, případně také její číslo a datum uzavření a spisovou značku případu, kontaktní adresu, popř. e-mailové spojení pro upřesňující dotazy k reklamaci či stížnosti, přesný popis obsahu reklamovaného případu s doložením veškeré dostupné dokumentace a dalších podstatných údajů
datum podání reklamace či stížnosti, podpis.

Lhůta pro vyřízení reklamace či stížnosti je 30 dnů od doručení reklamace či stížnosti do společnosti.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2023 15:30, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.