Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
Zakoupil jsem telefon VODAFONE SMART II u společnosti VODAFON Česká republika dne 21.2.2013. Telefon jsem užíval bez problémů cca 17 měsíců. Pak se objevily vady. Telefon jsem reklamoval v záruční době, tedy 26.9.2014. Tato reklamace byla vyřízena kladně – vady se projevily a telefon byl opraven. Netrvalo dlouho a vady se projevily znovu. Telefon jsem reklamoval dne 14.1.2015 a tato reklamace byla opět kladně vyřízena a zboží bylo opraveno. Telefon jsem vyzkoušel, zjistil, že závady se stále projevují a telefon jsem opět reklamoval dne 5.2.2015. Tato reklamace byla zamítnuta s odůvodněním, že se vady neprojevily. Vady se projevily a tak jsem reklamoval telefon počtvrté dne 26.2.2015. Tato reklamace byla opět zamítnuta se stejným odůvodněním. Po posledním vyjádření reklamace jsem telefon nepřebral, je stále na pobočce. Již na pobočce jsem vyzkoušel jednu z reklamovaných závad a závada se projevila (Nelze pořídit fotografii bez vložené microSD karty, což v minulosti šlo).
Není mi jasné, že reklamace byla dvakrát se stejnou vadou kladně vyřízena a při dalších výskytech vady byla zamítnuta. Vady telefonu byly prezentovány na pobočce VODAFON zaměstnancům společnosti VODAFON, ale technikovi servisu se vady neprojevily.
Mám v tomto případě nárok na výměnu zboží za jiné, dle § 622 občanského zákoníku, nebo dle jiného paragrafu občanského zákoníku? Jaký postup byste mi doporučili? Mám telefon převzít z reklamace, nebo požadovat výměnu telefonu? Abych si nezpůsobil další komplikace.
Děkuji,
S pozdravem
Jiří Křenek
VODAFONE SMART II
Výměna za jiný telefon.
|
Tweet |
Pokud byla reklamace zamítnuta, ale při převzetí se vada stále projevuje, je vhodné, aby spotřebitel trval na zanesení této skutečnosti do reklamačního protokolu a aby požadoval přezkoumání reklamace a posouzení vady. Jestliže by prodávající nadále trval na zamítnutí reklamace, musel by spotřebitel zamítnutí rozporovat znaleckým posudkem. Když by posudek vyšel ve prospěch spotřebitele, měl by spotřebitel následně nárok na úhradu znalečného a na vyřízení reklamace.
Hezký den, pane Křenku,
pokud byste chtěl, abychom se k vaší reklamaci a zvolenému postupu vyjádřili, můžete napsat přímo našemu Reklamačnímu oddělení. Online formulář najdete na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Nezapomeňte připsat konkrétní údaje k telefonu a reklamacím a kolegové vše prověří.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost reagovat, žádáme ho doplnění informací o tom, v jaké fázi se nyní stížnost nachází. Pokud spotřebitel nepodá doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Z důvodu nereakce spotřebitele tímto stížnost uzavíráme.