Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Řidič na lince 489 a dalších linkách v tomto okolí má opakovaně a úplně zbytečně velká zpoždění a jako jediný řidič opakovaně nestíhá dojet na konečnou na přípojný vlak na který má cca 10 minut rezervu. Děje se to již dlouhodobě a přijde mi, že to dotyčný řidič dělá schválně. Na rovných vyhrabaných silnicích jezdí řidič 20 km/h a jakýkoliv jiný řidič jezdí na těchto silnicích dvakrát až skoro třikrát rychleji. Ostatní řidiči i v těchto zimních podmínkách přípojný vlak i přes menší zpoždění stíhají s přehledem. Řidič už byl několikrát napomenut a i přesto nijak nespěchá a nestíhá. Kvůli tomu musí spousta cestujících na čekat na další vlak a například já ani kvůli tomu nestíhám školu.
Autobus SOR C 10.5
Upozornění řidiče na zvýšení dochvilnosti a pokud bude situace přetrvávat tak následné ukončení pracovní smlouvy dotyčného řidiče.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.