Společnost


ARRIVA CITY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63121Řidič autobusu, příliš častá a velká zpoždění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2022, před 2 lety

Jan Veselský

Znění stížnosti

Dobrý den,

Řidič na lince 489 a dalších linkách v tomto okolí má opakovaně a úplně zbytečně velká zpoždění a jako jediný řidič opakovaně nestíhá dojet na konečnou na přípojný vlak na který má cca 10 minut rezervu. Děje se to již dlouhodobě a přijde mi, že to dotyčný řidič dělá schválně. Na rovných vyhrabaných silnicích jezdí řidič 20 km/h a jakýkoliv jiný řidič jezdí na těchto silnicích dvakrát až skoro třikrát rychleji. Ostatní řidiči i v těchto zimních podmínkách přípojný vlak i přes menší zpoždění stíhají s přehledem. Řidič už byl několikrát napomenut a i přesto nijak nespěchá a nestíhá. Kvůli tomu musí spousta cestujících na čekat na další vlak a například já ani kvůli tomu nestíhám školu.


Produkt

Autobus SOR C 10.5


Požadované řešení

Upozornění řidiče na zvýšení dochvilnosti a pokud bude situace přetrvávat tak následné ukončení pracovní smlouvy dotyčného řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 12:52, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2023 15:31, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.