Společnost


Sklady Dušek s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63132Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2022, před 2 lety

Klára Burešová

Znění stížnosti

Dobrý den, níže je kopie mé několikrát urgované reklamace přímo na studio - jedná se o to, že nechtějí uznat reklamaci na neesteticky předvrtané skříňky (2 skříňky z celé kuchyně), které namontovali. Pod mou poslední stížností je reakce majitele firmy:

----------------------------------------------
> Od: **
> Komu: "Dušek Kuchyně - Milan Dušek"
> Datum: 12.12.2022 11:23
> Předmět: Re: FW: Re: DUŠEK KUCHYNĚ - reklamace kuchyňských korpusů objednávka č.**
> CC:

Dobrý den, pane Dušku,
děkuji za odpověď, konečně mám od Vašeho studia nějakou zprávu.

Ani 8.9.2022 a ani 19.10.2022 jsem žádnou zprávu od Vás neobdržela a věřte, že mám v e-mailové schránce pořádek a e-maily nefungují jako pošta, že se mohou ztratit. Buď se zadá chybná e-mailová adresa, dorazí e-mail někomu jinému, nebo e-mailová adresa neexistuje a pak se Vám to vrátí zpět do Vaší schránky jako nedoručitelný e-mail. Takže snadno zjistíte, komu se e-mail nedoručil. A mně žádný e-mail od kteréhokoli vašeho zaměstnance k této věci nedorazil. Ani jste nepřeposlal e-mail v příloze či nepřeposlal jeho hlavičku. Působilo to na nás, že máte zaplaceno a dále už Vás zákazník nezajímá. Nemluvě o povinnosti ze zákona reklamace řešit do 14 dnů nejpozději.

1) Co se týká "předvrtaných" korpusů, které reklamujeme: Při uzavírání smlouvy, jsme si přečetli ve Vašich dokumentech hromadu podrobných informací, na co zákazník nemá právo, co bude dodáno a kdy, kolik zaplatíme za dopravu, montáž a vícepráce. Písemná informace o tom, že korpusy jsou předvrtané i v místech kde to VŮBEC NENÍ TŘEBA jako je skříňka pro otočný karusel tam nic nebylo. Nebyli jsme já ani manžel na to upozorněni na Vaší prodejně ani písemně. Nebylo nám to ukázáno. Není možné, aby zákazník strkal hlavu do všech skříněk a svítil si baterkou, aby podrobně nastudoval, jak moc jsou Vaše skříňky předvrtané. A věřte, že můj manžel je detailista a na Vaší prodejně v Brandýse nad Labem jsme byli několikrát, než jsme se rozhodli podepsat smlouvu. Ptal se Vašich prodejkyň na dvířka, na kvalitu, na jejich údržbu, prohlíželi jsme si designové vzorky na prodejně. Na fotkách, nevím, zda jste je dostal všechny, je jasně vidět, že předvrtání je i v místě, kde police být nemají, tedy dno karuselové skříňky (zasílám znovu fotografie s popisem). Tam asi polička být neměla, že? Nejen, že to ošklivě vypadá, ale navíc to na nás dělá dojem, že studio DUŠEK se chtělo zbavit zmetků (vadně vyrobených korpusů), které by se jinak vyhodily a na zákazníkovi ušetřila.

2) Některé horní kuchyňské skříňky mají stejnou vadu. Předem bylo ze smlouvy i návrhu, nákresů jasné, jak velké budou jednotlivé skříňky, kde přesně budou umístěny a kolik bude mít polic každá skříňka. Není tedy absolutně žádný důvod, aby korpus byl jako cedník rozvrtaný v místech, kde žádná police být neměla. Nepořizovali jsme si sektorovou kuchyň, ale kuchyň na míru od studia, které má léta zkušeností a zákazníků. Opět přikládám foto s popisem, abyste viděl, jak to vypadá. Je to neestetické, nevzhledné a nechceme platit za nekvalitní výrobky.

3 )Dále reklamujeme: Posílala jsem fotku skříňky, která má velkou černou šmouhu a nejde vůbec vyčistit. Takže je to šmouha, kterou způsobil buď výrobce, dopravce nebo ten, kdo kuchyň sestavoval. Opět znovu přikládám foto s popisem.

Co se týká informace, že to takto většina výrobců dělá, tak neobjednávali jsme první kuchyni ve svém životě a navštívili jsme mnoho studií, než jsme se rozhodli pro Vaše studio, ale u nikoho jsme takto rozvrtané skříňky neviděli. Pokud to někdo zákazníkům dodává a na studiu má korpusy v perfektním stavu, není to určitě standardní a profesionální přístup a zákon se k takovým výrobkům vyjadřuje jasně - jedná se o podvod.

Žádáme tedy výměnu těchto korpusů za korpusy, které budou ve stejné barvě, designu a nebudou takto poškozené a to do konce ledna 2023. Prosíme o písemnou odpověď na tento e-mail, kde budou uvedeny návrhy termínů, kde se oprava provede. Pošleme Vám návrh kuchyně, kde bude přesně vyznačeno, o které skříňky se jedná. Bude-li chtít se Váš technik přijet na to podívat, aby si sám zmapoval situaci, jsme připraveni tam s ním být (Bělá pod Bezdězem). Vaši odpověď očekáváme nejpozději do konce tohoto týdne, již jsme čekali dlouho.
Děkujeme.
S pozdravem.
Klára a Karel Burešovi

------------------------------
REAKCE MAJITELE FIRMY:


______________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: "Dušek Kuchyně - Milan Dušek"
> Komu: **
> Datum: 12.12.2022 14:03
> Předmět: RE: FW: Re: DUŠEK KUCHYNĚ - reklamace kuchyňských korpusů objednávka č.**
Dobrý den,

Jak jsem již uvedl jedná se o standardní výrobek, předvrtané otvory nejsou vady.

S pozdravem
Milan Dušek
Sklady Dušek s.r.o.
T: +420 326 903 328
E: milandusek@dusekkuchyne.cz
W: www.dusekkuchyne.cz

From: **
Sent: Monday, December 12, 2022 2:01 PM
To: Dušek Kuchyně - Milan Dušek
Cc: **
Subject: RE: FW: Re: DUŠEK KUCHYNĚ - reklamace kuchyňských korpusů objednávka č.**

Dobrý den, pane Dušku, mrzí mě, že nejste ke svým zákazníkům vstřícný.
Každopádně u toho nezůstaneme, pokud nehodláte vady nábytku napravit, obrátíme se na příslušné úřady.
S pozdravem
Klára a Karel Burešovi
______________________________________________________________
> Od: "Dušek Kuchyně - Milan Dušek"
> Komu: **
> Datum: 12.12.2022 13:21
> Předmět: RE: FW: Re: DUŠEK KUCHYNĚ - reklamace kuchyňských korpusů objednávka č.**
Dobrý den,
Co se týká předvrtaných korpusů: Jak jsem již uvedl, takto je výrobce dodává (nepotřebujeme se zbavovat žádných zmetků) a pokud jste byli několikrát na naší prodejně, tak jste je přesně tak viděli vystavené i s těmito otvory a tak je máte i doma. Tak že jste si koupily zboží přesně takové jaké jste viděli, některé otvory jsou technické (stejný díl se používá na několik různých skříněk) a jiné pro upevnění polic nebo kování. Tuto část reklamace Vám zamítám.
Co se týká černé šmouhy ve skříňce předám reklamaci technikovi, který šmouhu vyčistí, bude Vás kontaktovat.
S pozdravem
Milan Dušek
Sklady Dušek s.r.o.
T: +420 326 903 328
E: milandusek@dusekkuchyne.cz
W: www.dusekkuchyne.cz


Produkt

předmětem koupě je kuchyňská sestava, vestavěné spotřebiče, dřez, vodovodní baterie a doplňkový kuchyňský program (IRIS + GALA) - cena celkem 256.419 Kč + 3.000 Kč montáž a doprava (4.600 Kč))


Požadované řešení

Výměna extrémně předvrtaných skříněk (jedná se o 2 kuchyňské skříňky: rohová s otočným karuselem a horní s jednou policí). Fotky byly zaslány hned v první reklamaci, na kterou nikdo nereagoval. Reklamace byla zaslána 7.9.2022, bez reakce. První urgence byla zaslána 19.10.2022, bez reakce. Druhá urgence byla zaslána 7.12.2022 na všechny e-maily, které jsme na jejich webu našli (včetně e-mailů poboček) a teprve pak napsal p.Milan Dušek, že prý nám už 2x odpovídal, uvedl datumy, ale hlavičku a e-maily nepřeposlal - takže neodpovídal. Veškerou e-mailovou konverzaci, smlouvu, podklady k dispozici.

Děkujeme, že se tím zabýváte.
Klára a Karel Burešovi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 15:00, před 2 lety

Podle § 2605 občanského zákoníku platí, že dílo je dokončeno, je-li předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Objednatel převezme dokončené dílo s výhradami, nebo bez výhrad. Převezme-li objednatel dílo bez výhrad, nepřizná mu soud právo ze zjevné vady díla, namítne-li zhotovitel, že právo nebylo uplatněno včas.

V tomto případě se domníváme, že se jedná o zjevné vady, vůči kterým mohl mít objednatel výhrady při převzetí díla a zamítnutí reklamace ze strany podnikatele může být oprávněné. Jiné orgány však mohou být jiného názoru.

V případě uznání reklamace by mohla být vhodným nárokem přiměřená sleva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.1.2023 10:36, před 2 lety

Dobrý den,

prvně bych chtěl reagovat, že nikdo nereagoval na Vaši reklamaci.

První reakce byla na Váš e-mail ze 7.9.2022 byla

-----Original Message-----
From: Dušek Kuchyně - Milan Dušek
Sent: Thursday, September 8, 2022 8:03 AM
To: ***
Subject: FW: DUŠEK KUCHYNĚ - reklamace kuchyňských korpusů objednávka č.22PO0572

Ohledně druhé reakce e-mailu z 19.10.2022

-----Original Message-----
From: Dušek Kuchyně - Milan Dušek
Sent: Wednesday, October 19, 2022 5:37 PM
To: ***
Subject: RE: DUŠEK KUCHYNĚ - reklamace kuchyňských korpusů objednávka č.22PO0572

Co se týče Vám reklamovaných předvrtaných korpusů, jak psal kolega Milan Dušek, jedná se o standardní výrobek firmy Decodom Topolčany. Předvrtané otvory jsou technického rázu, kde se stejný díl používá u různých skříněk. I kdybychom Vám korpusy vyměnili, dostali byste úplně totožné, takové jaké máte aktuálně. V příloze jsou fotografie skříněk, které reklamujete, které jsou pořízené z naší prodejny. 2x fotografie horních výklopných skříněk a 3x fotografie různých skříněk s takzvanou "ledvinou" kterou používáme v rohovém řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2023 21:20, před 2 lety


Klára Burešová

Dobrý den, opakuji, že e-maily s vaší reakcí, které zmiňujete, jsem neobdržela. Znovu jsem překontrolovala celou e-mailovou schránku. Podstatnější ale je, že dílo vykazuje vady - nadbytečně vyvrtané díry, které kazí vzhled korpusu. Dalším důvodem, proč je to vadné: může tam zatékat voda, pára, vlhkost, což korpus poškodí. My trváme na reklamaci a požadujeme odstranění těchto vad tj. výměnu 2 korpusů skříní, přičemž nové musí být bez vad / bez zbytečných děr. Přikládám též přílohy, aby bylo vidět, jak naše nová kuchyňská linka nevzhledně vypadá. Očekávala bych profesionální přístup k reklamaci a ne vyhýbání se odpovědnosti. Lze mi sem vložit jen 1 soubor, ale mohu zaslat více.
S pozdravem Klára Burešová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2023 11:13, před 2 lety

Děkujeme stranám za součinnost.

Protože společnost reklamaci zamítla a na svém zamítavém stanovisku trvá, může se spotřebitelka obrátit např. na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci či soudního znalce. Jestliže se spotřebitelka nerozhodne pro alternativní řešení, budeme nuceni stížnost uzavřít s nedosažením dohody, neboť ta není evidentně možná.

Závěrem doplníme, že zboží musí odpovídat (mimo jiné) kvalitativně objednávce - pokud by na prodejně bylo zboží jiné (bez děr), byla by reklamace, dle našeho názoru, oprávněná. Jestliže se však i na prodejně nachází nábytek stejný (s "nepotřebnými" dírami), je, dle našeho názoru, plněno řádně.

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat, zda využije nějaké alternativní řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2023 22:01, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.2.2023 22:23, před rokem


Klára Burešová

Dobrý den, rádi bychom se s majitelem p.Duškem sešli ještě osobně a požádali ho o vyřešení. Záležitost ještě není uzavřená, záleží, jak se dohodneme. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 15:27, před rokem

Děkujeme za vyjádření. Žádáme spotřebitelku opětovně o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.5.2023 18:50, před rokem


Klára Burešová

S majitelem p.Duškem proběhla osobní schůzka, na které byly navrženy možnosti řešení. Abychom se pro řešení mohli rozhodnout, musíme přijet na místo a vizuálně zhodnotit. To se mělo stát o velikonočních svátcích. Kvůli nemoci odloženo na další pobyt. Případ je zatím otevřen. Děkuji. Burešová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 09:55, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2023 15:14, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.