Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#6314Reklamace/Výměna mobilního telefonu do 6 měsíců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 37 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2015, před 10 lety

Roman Prokeš

Znění stížnosti

Dobrý den, v prodejně T-Mobile ve Valašském Meziříčí, jsem zakoupil mobilní telefon HTC Desire 510, po přibližně 3 týdnech se projevila závada displeje.
Po příchodu do prodejny jsem se dotázal zda je možno mobilní telefon vyměnit, odpověď zněla "NE! V naší prodejně tento mobilní telefon vyměnit nemůžeme." Tak jsem přistoupil na reklamaci, reklamace proběhla tak, že byla uznána vada displeje, a byl kompletně vyměněn. Po přibližně 2 týdnech od vyřízení reklamace se problém opakuje. Mobil jsem šel opět reklamovat do prodejny T-Mobile, kde jsem předal mobil k reklamaci, prodejce se sám přesvědčil o závadě telefonu, že opravdu se závada projevuje (mobilní telefon si reaguje na dotyk jak chce, otvírá co chce). Mobil tedy zaslal k reklamaci, kde mobilní telefon odzkoušeli, a údajně po restartování mobilního telefonu, se závada přestala projevovat. Reklamaci mi tedy zamítli. Nyní po dalších 3 týdnech se závada opět projevila. A už opravdu nevím co dělat.Není možné abych mobilní telefon koupen 6.1.2015 byl vice dní na reklamaci jak u majitele! + Ochota prodávajících byla 50% a očividně ani pomalu nevěděli co s tím dělat. A i přes všechny problémy s mobilním telefonem mě přesvědčovali, že telefon je v naprostém pořádku i přes to, že závadu jsem jim na vlastní oči prokázal.


Produkt

HTC Desire 510


Požadované řešení

Okamžitá výměna mobilního telefonu, pokud nebude možné tak okamžité vrácení částky za kterou byl pořízen. Tedy 4 500 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2015 15:48, před 10 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným posudkem.

V případě vad věci při převzetí může spotřebitel požadovat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Pokud prodávající reklamaci zamítne, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.