Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nákupní centrum Fontána Teplice
Po doslova celé prodejně byli krabice. Musel jsem z každé uličky vycouvat s kočárkem.
Mohli by si jich vyndat jen pár a ne to mít všude na prodejně kde chodí lidé.
|
Tweet |
Má-li spotřebitelka podezření, že společnost porušila minimální hygienické požadavky, které stanovují právní předpisy (především zákon o ochraně veřejného zdraví), může podat podnět krajské hygienické stanici, která může podnikateli uložit pokutu.
Společnost by měla mít zájem, aby její zákazníci byli spokojení. Je proto vhodné se s touto stížností obrátit přímo na vedoucího zaměstnance pobočky.
Znečištěné a nevyhovující prostředí v okolí objektu prodejny bude potřebné primárně řešit s majitelem tohoto pozemku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.