Společnost


Krejza jaroslav

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#63146Kávomaty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2022, před 2 lety

Jaroslav Krejza

Znění stížnosti

Dobrý den.
Káva je slušná za slušný peníz,
ale ty automaty, kdyby stálo 5 automatů vedle sebe jistě by alespoň 2 fungovaly.
Protože je na každé prodejně jeden automat a ještě automat má na starost někdo z prodejny, tak je náhoda když ten automat funguje.
Když zajedu jenom pro kávu - jedu kolem a automat nefunguje,
je to smůla, je to stroj. Když se to opakuje,tak zajedu výjimečně protože už jezdím jinam a ani výjimečně automat nejde.
Už chodím jenom nakupovat, ale kávu většinou mám od jinud.
Už jsem to slyšel od lidí.
A neni to jenom u nás, je to i na jiných prodejnách, bude to automatem.
Ty prodavači leckdy neví co s tím.
Krejza Jaroslav


Požadované řešení

Nemohu vám říkat co a jak máte dělat.
Já si kávu koupím jinde nebo u vás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 16:29, před 2 lety

Spotřebitel neoznačil prodávajícího a z tohoto důvodu stížnost prozatím nemůžeme řešit. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl doplnit požadované údaje (název společnosti apod.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 13:20, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.