Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Káva je slušná za slušný peníz,
ale ty automaty, kdyby stálo 5 automatů vedle sebe jistě by alespoň 2 fungovaly.
Protože je na každé prodejně jeden automat a ještě automat má na starost někdo z prodejny, tak je náhoda když ten automat funguje.
Když zajedu jenom pro kávu - jedu kolem a automat nefunguje,
je to smůla, je to stroj. Když se to opakuje,tak zajedu výjimečně protože už jezdím jinam a ani výjimečně automat nejde.
Už chodím jenom nakupovat, ale kávu většinou mám od jinud.
Už jsem to slyšel od lidí.
A neni to jenom u nás, je to i na jiných prodejnách, bude to automatem.
Ty prodavači leckdy neví co s tím.
Krejza Jaroslav
Nemohu vám říkat co a jak máte dělat.
Já si kávu koupím jinde nebo u vás.
|
Tweet |
Spotřebitel neoznačil prodávajícího a z tohoto důvodu stížnost prozatím nemůžeme řešit. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl doplnit požadované údaje (název společnosti apod.).
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.