Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.3.2015 jsem objednal jablečné křížaly 8 balení + 4 balení zdarma za 300,- Kč i s poštovným. Zaplatil jsem to převodem na účet dne 12.3.2015. Do dnešního dne nic nedorazilo.
jablečné křížaly
požaduji vrácení peněz a potrestání majitele obchodu
|
Tweet |
Jestliže byla kupní smlouva uzavřena, smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu (po uplynutí sjednané lhůty nebo po uplynutí přiměřené doby po vyzvání k dodání, nebyla-li doba přesně ujednána) k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučujeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Je-li poškozených více a subjekt neměl v úmyslu zboží dodat, do úvahy může připadat i trestněprávní odpovědnost. Jde-li o tento případ, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení. Situace může být posouzena i jako přestupek proti majetku.
Podnikatele jsme vyzývali k reakci na podanou stížnost. Doposud však na naši výzvu nereagoval. Vzhledem k této skutečnosti jsme nuceni případ uzavřít, protože služba VašeStížnosti.cz je založena na dobrovolném smírném řešení spotřebitelského sporu mezi podnikatelem a spotřebitelem.