Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Jezdím s Vámi (bohužel) nějaký ten pátek a téměř každá jízda je s nemalým zpožděním. Plánujete s Vaším fungováním něco dělat? A omluvy mě opravdu nezajímaji. Kdybych dostal korunu pokaždé když slyším omluvte prosím zpoždění, už bych jezdil zdarma.
Váš nespokojený zákazník přemýšlející nad konkurencí
Opožděné vlakové spojení
Slevněné jízdné navíc???
|
Tweet |
Dle smluvních přepravních podmínek společnosti České dráhy, a. s. v mezinárodní i vnitrostátní přepravě při zpoždění vlaku 60 a více minut, resp. 120 a více minut a při nesplnění vybraných standardů přepravy má cestující právo na poskytnutí odškodnění za určitých podmínek.
Více informací ohledně odškodnění lze nalézt na webové adrese: https://www.cd.cz/assets/info/cim-se-ridime/zadost-o-odskodneni.pdf.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.