Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Asi pred rokom som v iwant letnany vracal produkt kupeny cez internet. Ako jedina moznost mi bola ponuknuta darkova karta (za vystavenie si spolocnost uctuje poplatok).
Na dotaz o platnosti mi predajca tvrdil, ze karta nema expiraciu (na karte je uvedene iba jej cislo, ziadny iny udaj tam nie je). Kartu som chcel pouzit pred par dnami, ale neuspesne. Na predajni mi na moje prekvapenie oznamili, ze karta je prepadnuta a ze s tym nevedia nic spravit, odkazali ma na zakaznicku linku. Operator zakaznickej linke ma odkazal spat na managera predajne.
Dufam, ze predajca ma zamerne v omyl neuviedol. Som ale rozcarovany zo zakaznickeho pristupu a pravdepodobne zamernej nemoznosti si overit samostatne expiraciu karty / prostriedkov na karte.
vratenie vsetkych prostriedkov z darkovej karty priamo na ucet
|
Tweet |
Dle webových stránek společnosti Smarty CZ a.s. je dárkový poukaz platný 1 rok od data nákupu. Více informací ohledně dárkových poukazů u společnosti Smarty CZ a.s. nalezen spotřebitel zde: https://www.smarty.cz/darkove-karty-lp357?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=SEA_DSA-all-webpages&utm_adgroup=DSA_Brand_Obecne&gclid=Cj0KCQiAtICdBhCLARIsALUBFcGSVaKJxSYmnZegfD9AqjsRKXwsyuDJjSw6pR_xyR_NcASHOPJArDsaAhwpEALw_wcB.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Jednání zaměstnance na pobočce, který spotřebiteli sdělil, že dárková karta nemá expiraci, je závazné pro společnosti Smarty CZ a.s. Ovšem bude těžší tuto skutečnost prokázat. V obdobných případech doporučujeme spotřebitelům požadovat písemné potvrzení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.