Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobry den,dnes 17.12.2022 ve stanici Zábřeh na Moravě spoj RJ s odjezdem 7.11 byl.ohlašen ,ze ma zpoždeni 20 minut, bylo to k nemu i připsane na tabuli tak jsme si vybehli na parkoviste.Dojizdel.spoj ktery byl hlaseny jako predchozi zpoždeny o delsi čas Kdyz jsme prisli, tk spoj uz byl.pryč, ze zrejme odjel včas a že pry to hlasi z Přerova nam rekla pani z CD,ze asi doslo k omylu.Přitom mel před nasim spojem přijet nejaky zpoždeny RJ.Múseli jsme si koupit nove jízdenky a jet dalsim .
Spoj odjezd 17.12.2022 v 7.11 vůz 5/93,94 cena 858,-
Prosim o vraceni peněz z elektronicke jizdenky č.*** 858,- na ucet z ktereho byly uhrazeny .
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: +420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Stížnost/reklamaci je možné podat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Ohlášená doba zpoždění se může měnit, o čemž jsou dle našeho názoru spotřebitelé řádně informování. Z tohoto důvodu si nejsme jistí oprávněností reklamace.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.