Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63156Stiznost na chybne udaje pri uvedeni odjezdu vlaku.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2022, před 2 lety

Radim Šíma

Znění stížnosti

Dobry den,dnes 17.12.2022 ve stanici Zábřeh na Moravě spoj RJ s odjezdem 7.11 byl.ohlašen ,ze ma zpoždeni 20 minut, bylo to k nemu i připsane na tabuli tak jsme si vybehli na parkoviste.Dojizdel.spoj ktery byl hlaseny jako predchozi zpoždeny o delsi čas Kdyz jsme prisli, tk spoj uz byl.pryč, ze zrejme odjel včas a že pry to hlasi z Přerova nam rekla pani z CD,ze asi doslo k omylu.Přitom mel před nasim spojem přijet nejaky zpoždeny RJ.Múseli jsme si koupit nove jízdenky a jet dalsim .


Produkt

Spoj odjezd 17.12.2022 v 7.11 vůz 5/93,94 cena 858,-


Požadované řešení

Prosim o vraceni peněz z elektronicke jizdenky č.*** 858,- na ucet z ktereho byly uhrazeny .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2022 14:51, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: +420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Stížnost/reklamaci je možné podat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Ohlášená doba zpoždění se může měnit, o čemž jsou dle našeho názoru spotřebitelé řádně informování. Z tohoto důvodu si nejsme jistí oprávněností reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2023 15:31, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.