Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den. 28.11.2022 mi pan poslal balicek. Obsahoval zivy hmyz, takze sme volili tuto prepravu. Nie len ze mi posta nedala vediet a neiformovala ma o stave zasielky, ale mali ste este tu drzost mi vhodit listok do schrany a to az v piatok!!!! Je logicke, ze tym padom uz hmyz umrel! Takze z principu som uz nevyzdvihla bo uz by to bolo zbytocne. Vsimam si, ze nie som jedina s tymto problemom a kedze to pretrvava, tak s tym nic ani nerobite! Zivy hmyz sa vratil odosielatelovi a tym to narusilo nase vztahy. Este ste mali tu drzost napisat, ze balik mi bol doruceny v case ako mal byt!!! Preto pisem v mene odosielatela. Mam nutkanie to poslat vyzsie, lebo co vy uz si dovolujete je vrchol.Teraz som zvedava ako zareagujete.
bol to zivy hmyz a cislo zasielky: ****
Ziadam o navratenie postovneho a ceny obsahu balicku odosielatelovi!!! Si uvedomte, ze to boli zive stvorenia a koli vam umreli!!!
|
Tweet |
Jelikož je služba poskytována Českou poštou, s.p., označili jsme ji jako subjekt.
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.